„Tak to leciało!” pokazywała w niedziele o godz. 16.15, w okresie od 3 marca do 28 kwietnia br. Średnia oglądalność programu wyniosła 800 tys. widzów, co przełożyło się na 9,06 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 5,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 24 marca, który śledziło 986 tys. osób.

Dla porównania, 11. sezon „Tak to leciało!” emitowany w styczniu i lutym ub.r. śledziło 1,08 mln osób, co przełożyło się na 9,31 proc. udziału w 4+, 6,90 proc. w 16-49 i 6,64 proc. w 16-59. Widownia programu spadła o 260 tys. osób.
Nowy sezon bez Sławomira Zapały i „Kajry”, będzie nowy gospodarz
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaka-to-melodia-rafal-brzozowski-tvp1-koniec,7169350546548865a ##
Aktualnie trwają poszukiwania uczestników do teleturnieju. Nowe odcinki „Tak to leciało!” ma poprowadzić inny gospodarz, najprawdopodobniej mężczyzna. Obecne kierownictwo TVP chce, by teleturniej miał już innych prowadzących niż Sławomir i Kajra, którzy byli twarzami TVP z czasów Jacka Kurskiego i Mateusza Matyszkowicza

TVP2 reaktywowała program w 2022 roku
„Tak to leciało!” to polska wersja formatu „Don’t forget the lyrics”. W programie zadaniem uczestników jest odgadywanie brakujących słów piosenek, których melodię słyszą. Program produkuje firma Endemol Shine Polska. Wrócił on na antenę Dwójki w 2022 roku. W przeszłości emitowano go w okresie od 2008 r. do 2012 r.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dobrego-dnia-tvp-3-ogladalnosc-wyniki,7169391795157121a ##












