Tarkett Residential-nowa strategia

Wdrożenie nowej strategii promocji marki Tarkett Residential w Europie oraz nowa kampania mediowa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tarkett: tak brzmi nazwa i marka, którymi operuje firma Tarkett na rynkach europejskich od końca 2003 r. Wprowadzenie nowej tożsamości korporacyjnej i jednocześnie strategicznej marki o tej samej nazwie - Tarkett - zapoczątkuje wdrażanie globalnej strategii promocji marki Tarkett na wszystkich ważnych rynkach europejskich. Strategia ta umożliwi jednolite wypromowanie marki Tarkett w różnych krajach świata, stworzenie wyraźnego profilu firmy, połączenie posiadanego potencjału oraz umocnienie pozycji na rynkach międzynarodowych. Wdrażając strategię promocji marki na rynkach europejskich, firma Tarkett kieruje się następującymi celami: Tarkett ma uzyskać status marki referencyjnej dla produktów podłogowych, a sama firma ma kontynuować wzmacnianie pozycji rynkowej poprzez ciągłe ulepszanie oferty usług i produktów.

Tarkett Residential zamierza wykorzystać wypromowaną markę do tworzenia nowych możliwości sprzedaży oraz rozszerzenia pozycji rynkowej. Działania te obejmą optymalizację polityki dystrybucyjnej, zróżnicowanie produktów oraz znaczne inwestycje w oferty przeznaczone dla specyficznych klientów w celu dalszego ugruntowania pozycji marki. Pierwszym krokiem było oficjalne przedstawienie nowej nazwy i strategii promocji marki Tarkett na prezentacji dla klientów i partnerów podczas niemieckich targów Domotex w styczniu 2004 r.

W kwietniu 2004 r. w czterech dużych krajach europejskich - Polsce, Francji, Holandii i Wielkiej Brytanii - rozpocznie się międzynarodowa kampania mediowa firmy Tarkett, obejmująca telewizję i prasę. Klienci dowiedzą się, że odporne panele podłogowe tej marki z drewna i laminatu mogą całkowicie odmienić wygląd ich mieszkań. Ponadto w tym samym czasie w Europie wprowadzana będzie nowa, kompleksowa koncepcja handlowa. W ramach nowej strategii promocji marki Tarkett, dystrybutorzy będą mogli otrzymać kompletne zestawy produktów na potrzeby prezentacji, a także skorzystać z nowych narzędzi promocyjnych.

W 2004 r. firma Tarkett zainwestuje w Europie łącznie 8,5 mln EUR w promowanie marki i reklamę. Ta duża inwestycja ma na celu zwiększenie popularności marki. Przewodnim sloganem kampanii, wykorzystywanym w reklamach prasowych i telewizyjnych, będzie: "Tarkett. Zmień podłogę - to zmieni wszystko!".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu