TEEKANNE partnerem 53. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu

Już niedługo, w dniach 3-5 czerwca, odbędzie się Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu 2016. To już 53. edycja organizowanego corocznie festiwalu muzycznego. W tym roku, po raz kolejny, oficjalnym partnerem tego wydarzenia jest marka TEEKANNE.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W programie czerwcowej imprezy muzycznej zaplanowane są SuperDebiuty, gdzie młodzi początkujący artyści będą mogli zaprezentować swoje umiejętności w postaci autorskich utworów. SuperPremiery oraz SuperJedynki zostaną zaś utrzymane w stylistyce „Teleexpresu” z okazji 30-lecia tego popularnego programu. Podczas SuperPremier wystąpi 10 wykonawców wybranych spośród 187 zgłoszonych kandydatów wybranych przez komisję konkursową, zaś SuperJedynki będą sentymentalną podróżą w czasie.

Pierwszy dzień festiwalu rozpocznie koncert piosenek filmowych „Ta noc do innych jest niepodobna”, jako przypomnienie utworów z polskich dzieł kinematografii w jej 120. rocznicę. Ponadto w programie imprezy znajduje się widowisko muzyczne – Waldemar Malicki i Filharmonia Dowcipu połączy różne gatunki muzyczne z żartem i dowcipem.

Na ostatni dzień festiwalu zaplanowano Grand Prix Publiczności - Złote Opole w dwóch odsłonach. Publiczność zadecyduje o przebiegu finałowego koncertu poprzez plebiscyt SMS-owy. Dodatkowo, 6 czerwca, odbędzie się wyjątkowy koncert zarówno debiutantów jak i dobrze znanych już artystów. Będzie to „Scena alternatywna” gdzie wystąpią goście specjalni zaproszeni przez TVP Kultura.

Tradycją stało się to, że uczestnicy Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu mogą słuchać największych przebojów w towarzystwie naszych produktów - mówi Joanna Fijałkowska Trade Marketing Specialist TEEKANNE. W tym roku, po raz kolejny, w opolskim amfiteatrze unosił się będzie aromat herbacianych nowości - dodaje.

Uczestnicy festiwalu będą mogli spróbować nowych smaków herbat TEEKANNE,m.in. TEEKANNE LOVE i delektować się kultowymi produktami z portfolio marki, m.in. aromatyczną TEEKANNE Earl Grey i TEEKANNE Fresh Orange. 

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu