Tej jesieni Redan jest zmysłowy…

W sprzedaży dostępna jest jesienna kolekcja marek Top Secret, Troll i Drywash. W najnowszej ofercie dominują szarości, granaty, czernie oraz czerwienie. Zmysłowe kolekcje inspirowane latami 40-tymi i 50-tymi oraz stylem wiktoriańskim promuje Dorota Czaja, która została nową twarzą marek modowych Redanu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Współpraca z Dorotą Czają to element nowej i starannie przemyślanej kampanii marketingowej. Jesteśmy przekonani, że wprowadzenie jednej twarzy, promującej trzy brandy podkreśli kompatybilność marek z naszego portfolio. Cała kampania będzie skupiona na zmysłowej komunikacji, która z pewnością nie umknie uwadze naszych klientów. Ze względu na specyfikę tego przedsięwzięcia uważamy, że nawiązanie współpracy z Dorotą Czają jest właściwą decyzją. Jej dotychczasowe role i wcielenia potwierdzają, że będzie świetnie eksponowała wszystkie cechy naszych kolekcji: delikatność i kobiecość w jednym.”– powiedział Michał Kałużyński, Wiceprezes Redan S.A.

Jesienna kolekcja marek Top Secret, Troll i Drywashzostała wykonana z nowoczesnych i komfortowych podkreślających zmysłowość tkanin: mieszanek jedwabiu, miękkiej bawełny, wełny, czy też dzianiny często łączonej z satyną. „Tkaniny jesiennej oferty naszych marek dostosowane są do poszczególnych linii, stylu, obowiązujących trendów, a jej wspólnym elementem jest wykorzystanie miękkich i wygodnych materiałów.”– powiedział Michał Kałużyński.

Po udanym sezonie wiosna/lato 2011 oraz skutecznej wyprzedaży, w wyniku której stan stoków magazynowych jest na poziomie niższym niż 1%, w lipcu do sklepów wprowadzona została jesienna kolekcja marek modowych Redanu. „Duże zainteresowanie klientów przekłada się na przyrosty sprzedaży w lipcu o kilkadziesiąt procent wyższe w porównaniu z tym samym okresem 2010 roku. Jest to potwierdzenie, że kolekcja jest nie tylko modna i świeża, ale także wyjątkowo atrakcyjna dla kupujących.” – komentuje Michał Kałużyński. Jesienne kolekcje marek Top Secret, Troll i Drywash są wypadkową wielu procesów mających na celu podniesienie atrakcyjności i sprzedaży produktu. Podczas tworzenia kolekcji wykorzystano m.in. analizę trendów opartych na informacjach z trendbooków, modowych portali internetowych, pokazów, czy targów. Specjaliści Redanu oparli się także o analizę konkurencji i sprzedaży z poprzednich sezonów. „O sukcesie kolekcji decyduje nie tylko modny i atrakcyjny asortyment. Oferta musi być przede wszystkim dostosowana do oczekiwań klienta i odpowiednio zaprezentowana.” – powiedział Michał Kałużyński.

Jesienna kolekcja Top Secret składa się z dwóch kobiecych i pełnych zmysłowości linii Desir Noir i English Extravagance oraz męskich linii Maverick i Frozen. Linię charakteryzuje mocna, ciemna kolorystyka, kontrastowe połączenia i miękkie tkaniny. Ważną część każdej kolekcji marki stanowi duży wybór spodni, spódnic i sukienek oraz odzieży wykonanej z dzianiny. Asortyment jesienny jest bardzo zmysłowy i został rozszerzony o nowe ciekawe modele. Oferta Top Secret dla panów to proste formy z charakterystycznym wykończeniem kontrastową podszewką, białym kołnierzykiem lub oryginalną fakturą materiału.

Marka Troll w swojej jesiennej ofercie przygotowała dwie liniie dla pań – Easy Chic i Rave oraz Jungle Tetris dla panów. Kolekcję charakteryzują mocne kolory – czerń, granat, czerwień, błękit, turkus, fiolet i geometryczne nadruki na grubej bawełnie i surowym jeansie. Oferta damska nawiązuje stylem do lat 50-tych i 80-tych oraz ikon mody takich jak Brigitte Bardot, Sophia Loren, czy Lady Gaga. Kolekcja męska powracająca do ulicznego stylu lat 80-tych. W jesiennej kolekcji Top Secret i Troll znajduje się także bardzo duża oferta okryć wierzchnich: modnych kurtek i płaszczy o dopasowanym kroju i różnej długości, z ciągle aktualnym dwurzędowym zapięciem, pagonami na ramionach i dużymi kieszeniami

Kolekcja marki Drywash na jesień oferuje modne i wygodne ubrania, które znakomicie współgrają z ruchami ciała. Oferta jesienna składa się z dwóch linii damskich – Sporty Glam i Workout oraz dwóch męskich – Workout i Sporty Street. Kolorystyka utrzymana jest w jesiennej tonacji: śliwka, czerwień, granat, szary melanż z kontrastowymi wykończeniami. Asortyment to luźne spodnie z obniżonym krokiem lub wysokimi ściągaczami, miękkie t-hirty z aplikacjami i podkreślające ergonomię ruchów spodenki, topy, rozpinane bluzy i kurtki.

Jesienna oferta marek Top Secret, Troll i Drywash w sprzedaży będzie do końca października, dostępna jest także w sklepie internetowym http://www.sklep.topsecret.pl/ts,.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"