Telepizza z Salt and Pepper

Agencja reklamowa Salt & Pepper, po wygranym przetargu, rozpoczęła współpracę z Telepizzą Poland.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Pierwszym zrealizowanym projektem dla Telepizzy jest obecna kampania reklamowa  promocji HOT PROMO pod hasłem „Uwaga! dostarczana jest gorąca!”Celem kampanii jest zakomunikowanie nowej oferty promocyjnej, podkreślenie atrybutu gorącej dostawy do domu oraz wzmocnienie wizerunku marki Telepizza.

W ramach kampanii Agencja Salt & Pepper przygotowała kreację billboardu oraz całej gamy materiałów BTL. Kampania potrwa do 01.03.2007 roku.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"