Times Square PR dla Fundacji Oświatowej im. Stanisława Konarskiego

Agencja Times Square Public Relations rozpoczęła współpracę z Fundacją Oświatowa im. Stanisława Konarskiego prowadzoną przez Zakon Pijarów.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Działania agencji będą miały na celu wypromowanie Fundacji Oświatowej na rynku lokalnym, wsparcie tegorocznej edycji wakacyjnego programu dla dzieci z rodzin niezamożnych „Wakacje z Indianami” oraz pracę kreatywną przy tworzeniu nowego projektu jakim będzie program „Plus na Start”.

Współpraca potrwa co najmniej 18 miesięcy. Obejmie przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji w Internecie, optymalizację komunikatów pod kątem usability i perswazyjności, media relations, Net PR Synergy oraz doradztwo wizerunkowe.

Fundacja Oświatowa im. Stanisław Konarskiego została powołana 21 grudnia 1998 roku przez Polską Prowincję Zakonu Pijarów. Niesie pomoc dzieciom i młodzieży z uboższych rodzin w zdobywaniu wiedzy i kształtowaniu właściwych postaw moralnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele