Tomasz Skowroński i Łukasz Pierzynowski dołączają do zarządu MediaCom Warszawa

Dom mediowy MediaCom Warszawa poszerza skład zarządu z czterech do sześciu osób. Wchodzą do niego Tomasz Skowroński i Łukasz Pierzynowski, od wielu lat związani z tą agencją.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tomasz Skowroński i Łukasz Pierzynowski dołączają do zarządu MediaCom Warszawa
Od lewej: Tomasz Skowroński i Łukasz Pierzynowski

Dotychczas w zarządzie MediaCom Warszawa zasiadali: Agnieszka Kosik jako prezes oraz Jakub Kossut, Stanisław Kejler i Anna Dzierzędzka jako członkowie. Wraz z początkiem stycznia br. dołączyli do nich Tomasz Skowroński i Łukasz Pierzynowski. - Poszerzenie zarządu pozwoli nam szybciej i łatwiej osiągnąć cele, którymi są budowanie świata emocji wraz ze światem danych, zgodnie z sieciowym podejściem do planowania „20|20 Content & Connections” oraz umocnienie się na pozycji lidera w rynku agencji mediowych w Polsce - mówi Agnieszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa.

Tomasz Skowroński jako managing partner w zarządzie spółki będzie odpowiadał za komórki specjalistyczne, czyli MediaCom Beyond Advertising (MBA), MediaCom Business Science (MBS), MediaCom Insight (MI) i Research & Development (R&D). Natomiast Łukaszowi Pierzynowskiemu, także managing partnerowi, podlegać będą Trading i Commercial.

W związku z poszerzeniem składu zarządu zmianie ulegnie jedynie zakres odpowiedzialności Anny Dzierzędzkiej, która skoncentruje się na rozwoju produktu i realizacji kampanii w każdym zespole. Zakres kompetencji pozostałych członków zarządu nie ulegnie zmianie.

Tomasz Skowroński z MediaCom Warszawa związany jest od 2003 roku. Pracę rozpoczął w pionie Biznes, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery. W tym czasie odpowiadał za pracę zespołów klienckich, koncentrując się na obszarze innowacyjności i efektywności prowadzonych kampanii. Od 2012 roku Tomasz zarządza polskim oddziałem MediaCom Beyond Advertising, specjalistyczną jednostką zajmującą się komunikacją z użyciem treści. Projekty tej komórki były wielokrotnie nagradzane za innowacyjność, ale także wartości wizualne (np. Grand Prix konkursu Kreatura).

Łukasz Pierzynowski w MediaCom Warszawa pracuje od 2004 r. Swoją karierę w tej firmie zaczął w dziale zakupu mediów dla Procter & Gamble, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery. W 2013 przejął odpowiedzialność za negocjacje i zakup mediów dla wszystkich klientów MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"