Totem dla marki EDIFIER

Agencja reklamowa Totem podjęła współpracę z nowym klientem – marką Edifier®, oferującą nowoczesne i funkcjonalne rozwiązania audio do zastosowań multimedialnych w domu i do komputera.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Edifier International specjalizuje się w projektowaniu i produkcji elektroniki konsumenckiej klasy high-end na potrzeby rynku luksusowego oraz multimediów. Stawia na perfekcję we wszystkich dziedzinach audio, w których działa, czyli w produkcji sprzętu audio dla pecetów, multimediów, stacji dokujących, luksusowego sprzętu audio dla branży IT i domu.

Do zadań agencji należy wsparcie kreacyjne, a także podejmowanie działań mających na celu kształtowanie świadomości marki Edifier®. Agencja Totem odpowiada za opracowanie spójnych graficznie materiałów informacyjnych, a także za całokształt działań PR.

Kampania PR potrwa do końca jesieni i swoim zasięgiem obejmie przede wszystkim promocję w Internecie (w tym na portalach poświęconych tematyce nowych technologii, audio, RTV i AGD, komputerów i multimediów, a także nowoczesnemu designowi we wnętrzach). Dodatkowym wsparciem kampanii są działania o charakterze BTL.

Agencja Totem będzie także odpowiedzialna za wdrożenie polskiej wersji językowej strony marki Edifier®.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele