Treści wideo oglądane częściej niż kiedykolwiek

Amerykanie spędzają coraz więcej swojego czasu przed ekranamitelewizorów, monitorów komputerowych, a także telefonówkomórkowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen wynika, że w majubieżącego roku amerykańscy konsumenci przeznaczali na oglądanietelewizji średnio 127 godzin i 15 minut, czyli o 4 procent więcejniż przed rokiem (121:48) - informuje serwis Brandweek.

W przypadku czasu poświęcanego na korzystanie z internetuodnotowano wzrost o 9 procent: z 24 godzin i 16 minut do 26 godzini 26 minut. Z kolei na oglądanie materiałów wideo w sieciAmerykanie przeznaczyli w maju średnio 2 godziny i 19 minut, a zapośrednictwem telefonów komórkowych 3 godziny i 15 minut.

Ponad 65 procent amerykańskich gospodarstw domowych korzystało wmaju z usług operatorów kablowych lub satelitarnych, a odbieranychw nich było średnio prawie 160 telewizyjnych kanałów. Kolejne 35procent domów korzysta również z usług VoD (video-on-demand), a 25procent posiada urządzenia DVR (digital video recorder).

Z badania Nielsena wynika również, że w domu lub pracy dostęp dosieci ma około 220 milionów mieszkańców USA. W maju z internetukorzystało 162 miliony z nich (73 procent), a 119 milionówużytkowników obejrzało 7,5 miliarda klipów wideo online.

Dodatkowo w I kwartale bieżącego roku 91 milionów Amerykanówstanowiących 36 procent ogółu mobilnych subskrybentów z USAposiadało telefon komórkowy umożliwiający odtwarzanie i nagrywanietreści wideo.

źródło: Brandweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online