TVP na autobusach

Nowy reality show TVP wspiera kampania

MASZ
MASZ
Udostępnij artykuł:

Pod hasłem "zobacz, jak zmieniają swoje życie" ruszyła 10 marca ogólnopolska kampania promocyjna programu Miasto Marzeń, emitowanego od 13 marca w TVP1. Głównym nośnikiem kampanii są autobusy miejskie w  największych miastach w Polsce. Kampanię uzupełnią spoty na antenie RMF FM.

  

Wprowadzeniu na antenę TVP1 nowatorskiego formatu, jakim jest program "Miasto Marzeń", towarzyszy nietypowe wsparcie promocyjne. W kampanii wykorzystano m.in. powierzchnię reklamową (lewy bok - king size i tył - full back) na kilkudziesięciu autobusach miejskich w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu i w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Nowatorskim pomysłem jest umieszczenie w niektórych warszawskich autobusach monitorów, które emitować będą kolejne odcinki Miasta Marzeń. Taka forma promocji  stanowi precedens na skalę europejską.

Realizacja działań w autobusach zlecona została firmie CAM Media. Całość kampanii zorganizowały Biuro Marketingu i Promocji TVP oraz dział marketingu TVP1.

MASZ
Autor artykułu:
MASZ
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"