PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
128 tys. widzów meczów Ekstraklasy. Legia Warszawa najchętniej oglądana
„Kuchenne podboje Karolaka” w Święta w TVP1. Producentem Grupa Bauer
„Kuchenne podboje Karolaka” w Święta w TVP1. Producentem Grupa Bauer
TVP więcej wyda na program. Chce zahamować spadek udziałów TVP1 i TVP2
TVP więcej wyda na program. Chce zahamować spadek udziałów TVP1 i TVP2
Jerzy Kryszak i Cezary Pazura w nowym programie TVP1 „Jak szaleć to szaleć”
Jerzy Kryszak i Cezary Pazura w nowym programie TVP1 „Jak szaleć to szaleć”
„Świat się kręci” zyskał widzów. TVP1 pokonuje Dwójkę
„Świat się kręci” zyskał widzów. TVP1 pokonuje Dwójkę
Bończyk, Fraszyńska i Żak w cyklu TVP1 „Gotuj się na święta”.  Sponsorem Sokołów
Bończyk, Fraszyńska i Żak w cyklu TVP1 „Gotuj się na święta”. Sponsorem Sokołów
Cyfrowy Polsat przed TVN i Polsatem, Allegro liderem w internecie, „Gazeta Wyborcza” w prasie (najcenniejsze polskie marki)
Cyfrowy Polsat przed TVN i Polsatem, Allegro liderem w internecie, „Gazeta Wyborcza” w prasie (najcenniejsze polskie marki)
„Ojciec Mateusz” przyciągał 4,6 mln widzów. TVP1 zdecydowanym liderem
„Ojciec Mateusz” przyciągał 4,6 mln widzów. TVP1 zdecydowanym liderem
„Rolnik szuka żony” ze świątecznym wydaniem w TVP1
„Rolnik szuka żony” ze świątecznym wydaniem w TVP1
Koniec zdjęć do „Strażaków”, TVP1 planuje emisję na wiosnę
„Rolnik szuka żony” hitem TVP1. Za rok druga edycja. "Nie sądziliśmy, że okaże się takim sukcesem"
„Rolnik szuka żony” hitem TVP1. Za rok druga edycja. "Nie sądziliśmy, że okaże się takim sukcesem"
TVP1 kończy emisję „Mody na sukces”, kolejne odcinki za drogie
TVP1 kończy emisję „Mody na sukces”, kolejne odcinki za drogie
5,4 mln widzów zobaczyło ogłoszenie wyników wyborów
Reklama tv: najwięcej zarobił Polsat, TVN w dół o 31 proc., w górę TVP i kanały tematyczne
Reklama tv: najwięcej zarobił Polsat, TVN w dół o 31 proc., w górę TVP i kanały tematyczne
„Prognoza pogody” w TVP1 z największymi wpływami z reklam, dalej „Pierwsza miłość” i „Szpital”
W cenniku reklamowym TVP tanieje „M jak miłość”, droższe „Wiadomości”
TVP do drugiej edycji „Rolnik szuka żony” zaprasza także kobiety
TVP do drugiej edycji „Rolnik szuka żony” zaprasza także kobiety
TVN liderem w zeszłym tygodniu, TVP1 odrabia straty
„Rolnik szuka żony” przesunięty. TVP nie chce łamać ciszy wyborczej
„Rolnik szuka żony” przesunięty. TVP nie chce łamać ciszy wyborczej
Juliusz Braun: cyfryzacja powodem spadków głównych anten TVP
Juliusz Braun: cyfryzacja powodem spadków głównych anten TVP
Wieczorem widzowie najchętniej oglądają TVN, duży spadek TVP2 i TVP1
Turecki serial „Wspaniałe stulecie” w TVP1 ma więcej widzów niż „MacGyver”
TVN i Discovery dużo mniej z reklam - zyskują Polsat, TVP1 i AXN (TOP10)
TVN i Discovery dużo mniej z reklam - zyskują Polsat, TVP1 i AXN (TOP10)
„Ojciec Mateusz” stracił 500 tys. widzów, ale dystansuje konkurencję
„Ojciec Mateusz” stracił 500 tys. widzów, ale dystansuje konkurencję
TVN i Discovery o jedną trzecią mniej z reklam, mocno w górę TVP i AXN (TOP 10)
Joanna Moro, Joanna Kulig, gwiazdy „Czasu honoru” i „The Voice of Poland” reklamują jesień w TVP
Joanna Moro, Joanna Kulig, gwiazdy „Czasu honoru” i „The Voice of Poland” reklamują jesień w TVP
„Rolnik szuka żony” i „Talent, zgłoś się” głównymi nowościami jesieni w TVP1
„Rolnik szuka żony” i „Talent, zgłoś się” głównymi nowościami jesieni w TVP1
Główne stacje tracą w grupie wiekowej 35-49. TVN najchętniej oglądany (raport)
Telewizja Polska nie pokaże meczu Celtic-Legia, możliwa transmisja w internecie
„Wielka czwórka” z najniższym udziałem w historii - poniżej 40 proc. Mecze MŚ w Brazylii hitami lipca
„Wiadomości” z największym wzrostem oglądalności w lipcu, „Panorama” ostro w dół
Mikołaj Krawczyk i Sejm w dziewiątej serii „Rancza”. Ruszyły zdjęcia