TVP1 liderem. TVN znów przed Polsatem

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 16 do 22 marca 2015 roku zmniejszył się o 0,62 pkt. proc. do 13,21 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,74 pkt. proc. i wyniósł 12,38 proc. Zaś na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 12,20 proc., po spadku o 0,08 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,39 proc.; do góry o 0,07 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,50 proc.; + 0,24 pkt. proc.), TVP Seriale (1,47 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TTV (1,42 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i Polo TV (0,87 proc.; + 0,09 pkt. proc.).

Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 47,18 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,11 pkt. proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mali-giganci-nadal-na-czele-programow-rozrywkowych-hitami-seriale-tvp ##

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycja lidera należała do TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,92 pkt. proc. do 14,80 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,01 pkt. proc. do 13,57 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, po spadku o 0,55 proc., wyniósł 9 proc. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,06 pkt. proc. do 8,63 proc.).

Największą widownię w zeszłym tygodniu - 7,36 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.Drugie miejsce należało do „Rancza” TVP1 z 6,69 mln widzów (emisja 22 marca). Podium uzupełnia „Na dobre i na złe” TVP2 (18 marca; 5,28 mln oglądających; więcej na ten temat).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 16.03.2015 - 22.03.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 16.03.2015 - 22.03.2015 - grupa 16-49

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg