Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 22 498 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2014 roku o 2,81 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 5,70 proc. do poziomu 18 068 egz.
Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 14 021 egz., po spadku o 7,10 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 24. na 22. Jego średni wynik zwiększył się o 6,36 proc. i w ostateczności wyniósł 2 624 egz.

Z kolei najwięcej straciło „Życie Bytomskie” (Bytomska Spółdzielnia Pracy Dziennikarzy Redakcja i Wydawnictwo) - było to 14,82 proc. do poziomu 5 606 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 13. na 14.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tylko-tygodnik-powszechny-na-plusie-po-trzech-kwartalach-wprost-o-33-proc-w-dol ##
We wrześniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych również był „Tygodnik Zamojski”, którego wynik względem września ub.r. zmniejszył się o 2,36 proc. do poziomu 22 035 egz. Na pozycji drugiej znalazł się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (17 191 egz.; spadek o 6,79 proc.), a na trzecim - „Tygodnik Podhalański” (13 658 egz., w dół o 7,03 proc.).
Największym wzrostem (o 7,25 proc. do 2 573 egz.) również i tutaj pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”. Zaś najwięcej w tym ujęciu stracił „Tygodnik Płocki” (Dziennikarsko-Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Akapit” - Tygodnik Płocki) - było to 18,30 proc. do 3 764 egz.

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











