Tylko wakacje lepsze niż bilet na Euro 2012

Jak wynika z badania On Board PR i Instytutu Homo Homini tylko wizja wygrania zagranicznej wycieczki okazuje się dla Polaków bardziej kusząca od prezentu w postaci biletu na Mistrzostwa Europy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Polacy wyjątkowo cenią sobie możliwość obejrzenia na żywo spotkań piłkarskich rozgrywanych w ramach UEFA Euro 2012. Na potrzeby raportu On Board PR i Instytutu Homo Homini „Euro 2012: Czy Euro opłaci się sponsorom?” zapytano ich o to, którą rzecz spośród przedstawionych propozycji najbardziej chcieliby dostać. Okazuje się, że tylko wizja zagranicznej wycieczki jest dla Polaków bardziej kusząca od prezentu w postaci biletu na Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Wycieczkę wybrało 28% badanych, natomiast bilet – 19%.

Wobec powyższych wyników, interesujący staje się fakt, iż 85% Polaków przyznaje, że dokonując zakupów produktów lub usług nie zwraca uwagi na te oferty, które umożliwiają udział w losowaniu biletów na mecz podczas turnieju Euro 2012. Jedynie 14% spośród badanych jest zainteresowanych takimi ofertami.

– Bilet na mecz Euro 2012 przewyższa swoją wartością nadaną dobra, które Polacy potencjalnie chcieliby otrzymać. Jednak niepewność szans na jego uzyskanie zmniejsza nasze zaangażowanie w szukaniu dróg jego nabycia. Stąd prawdopodobnie tak niewielki odsetek osób zwraca uwagę na produkty lub usługi umożliwiające udział w losowaniu biletów – komentuje Tomasz Lis z On Board PR.

***

Wyniki dotyczące form aktywności polskich konsumentów przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej są częścią większego projektu realizowanego wspólnie przez On Board PR Ecco Network oraz Instytut Badania Opinii Homo Homini. Dane dotyczące innych obszarów są udostępnione w formie raportu – „Euro 2012: Czy Euro opłaci się sponsorom?”.

Badanie zostało zrealizowane w styczniu 2012 roku, na terenie całego kraju, na reprezentatywnej liczbowo grupie 2425 Polaków, w wieku powyżej 18 lat. Badanie przeprowadzoną metodą standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych w technice CATI. Ze względu na badany przedmiot, za wyróżnik popularności tematu (względem płci), przyjęto chęć udziału w pomiarze, nie stosując wag stratyfikacyjnych wyrównujących udział danej płci w badaniu do populacji generalnej. Tym samym notuje się zainteresowanie mężczyzn na poziomie 70 proc. (48 proc. w populacji generalnej) i kobiet na poziomie 30 proc.(52 proc. w populacji generalnej).Więcej informacji dla mediów:

Informacji udziela:

Marcin Dalewski On Board Public Relations Sp. z o.o., Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa tel.(+48 22) 321-51-33, e- mail: mdalewski@onboard.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online