UBM i Babcock & Brown z Kostrzewa PR

UBM wraz ze swoim partnerem inwestycyjnym Babcock & Brownzaprosili agencję Kostrzewa PR do współpracy, przy realizacjinajnowszego projektu deweloperskiego - Oaza Kampinos.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kostrzewa PR będzie odpowiedzialna za komunikację publicrelations oraz wesprze inwestorów w koordynowaniu działańreklamowych związanych z nową inwestycją. Dodatkowo agencjipowierzono przygotowanie strony internetowej oraz kreację wizualnąprojektu Oaza Kampinos.

Na podstawie zawartej umowy pomiędzy UBM a Kostrzewa PRdziałania public relations rozpoczną się już w maju br., natomiastszeroko zakrojona kampania reklamowa w prasie, radiu, telewizji,internecie, a także na outdoorze ruszy we wrześniu br.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska