Udany rok kanału Hallmark

Przychody reklamowe brutto kanału Hallmark w 2004 r. wzrosły o 351% w porównaniu do poprzedniego roku

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W 2004 r. na antenie kanału Hallmark 108 klientów reklamowało 152 swoje brandy (w 2003 r. odpowiednio 58 i 75).

W 2004 r. średnia widownia kanału Hallmark wzrosła w porównaniu do 2003 r. o 12,9% (grupa wszyscy 4+). W grupie 16-49 z miast ponad 100 tys. mieszkańców wzrost był jeszcze większy - o 19,7%.

Największą widownię w 2004 r. zgromadził odcinek serialu "Prawo i porządek" - 190 007 osób (16.09).Innymi hitami były: serial "Morderstwa w Midsomer" (189 761 widzów 25.01), serial "Jordan" (186 427 widzów 08.11) i film "Krzyk w nocy" - 176 747 widzów (20.02).

Dane: AGB Polska, 2003-2004, 24h, all 4+

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji