Universal Agent SA weźmie udział w XIV edycji Targów Call Center World 2012 w Berlinie

Universal Agent po raz pierwszy wystąpi ze swoim stoiskiem podczas międzynarodowych targów Call Center World 2012. Swoje rozwiązania zaprezentuje w Berlinie wraz z partnerem, firmą Lettel. Decyzja o udziale w targach wiąże się ściśle ze strategią spółki, która zakłada współpracę z międzynarodowymi partnerami oraz pozyskiwanie zagranicznych kontraktów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Hasłem przewodnim udziału Universal Agent w targach CCW w Berlinie jest „Poland safe place for unsafe Times”.

– Mimo pogłębiającego się kryzysu biznes w Polsce doskonale się rozwija. Właśnie to chcemy pokazać międzynarodowej publiczności – komentuje Marek Kozioł, prezes Universal Agent. – Rozwiązania naszej firmy są jednym z dowodów na dobrą kondycję polskiej gospodarki. Mamy wiele nowych pomysłów, zapał do pracy i mnóstwo pozytywnej energii. I taki wizerunek polskiego biznesu pokażemy w Berlinie.

Tematem przewodnim całej tegorocznej, już XIV edycji Targów Call Center World 2012 będzie hasło „Customer Service reinvented”. Udział w imprezie potwierdziło już 7600 uczestników.

– Udział Universal Agent w tej edycji targów Call Center World jest realizacją strategii firmy, a tematyka tegorocznego spotkania jest nam bardzo bliska. Jedną z kluczowych zasad przyświecających naszej pracy jest dbałość o relacje z naszymi klientami i reagowanie na ich potrzeby, które odkrywamy dzięki prowadzeniu z nimi nieustannego dialogu – mówi Marek Kozioł. – Na pewno berlińskie targi przyniosą odpowiedzi na wiele pytań dotyczących obsługi klienta, m.in. w kwestii poprawienia jakości komunikacji z klientami czy w kwestii etyki oraz wartości sfery prywatności w epoce cyfryzacji.

Stoisko Universal Agent SA będzie można odwiedzić w hali dla nowych wystawców (3A5a) w dniach 27.02.2012-01.03.2012.

Targi Call Center World co roku skupiają liczne grono wystawców i klientów z całego świata, zainteresowanych rozwiązaniami teleinformatycznymi dedykowanymi dla branży call center.

– Targi Call Center World 2012 to najlepsza branżowa impreza networkingowa. Będzie ona okazją do wielu rozmów z ciekawymi sprzedawcami innowacyjnych technologii i rozwiązań w branży call center, a także szansą na pokazanie naszych praktyk i doświadczeń z klientami. Będzie to również idealne miejsce do spotkania z obecnymi partnerami oraz okazja do pozyskania nowych – komentuje Marek Kozioł.

Więcej o Call Center World na stronie http://www.callcenterworld.de/en/

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"