W czasie mundialu w Katarze WP Sportowe Fakty liderem wśród serwisów sportowych

W trakcie mistrzostw świata w piłce nożnej serwis WP Sportowe Fakty (Wirtualna Polska) był w internecie liderem kategorii sport - wynika z badania Mediapanel Gemius. Portal wyprzedził konkurencyjne Sport.pl (Agora) oraz serwis sportowy Onetu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Mundial znacząco zwiększył zainteresowanie stronami i aplikacjami o tematyce sportowej. Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej rozpoczęły się w niedzielę 20 listopada, a już w kolejnym tygodniu Mediapanel odnotował wzrost liczby realnych użytkowników (RU) dla całej kategorii  sport o ok. 3,5 mln (16,1 mln w tygodniu 21-27.11 w stosunku do 12,7 mln w tygodniu 14-20.11 oraz 12,2 mln w tygodniu 7-13.11).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/strony-glowne-onet-zwiekszyl-przewage-nad-wp-pl-spadki-o2-pl-i-fakt-pl ##

WP Sportowe Fakty przed Sport.pl i Onetem

W pierwszym tygodniu mundialu serwis WP Sportowe Fakty przeciągnął 8,41 użytkowników (vs. 6,7 mln w tygodniu poprzedzającym), Sport.pl  6,6 mln (vs 4,6 mln tydzień wcześniej), a Onet.pl 5,9 mln (vs 4,7 mln w tygodniu poprzedzającym).

grafika

W pierwszym „pełnym” mundialowym tygodniu średni czas spędzony na stronie sekcji sportowej Onetu wyniósł blisko 11 minut (8 min. 13 sek w tygodniu 14-20.11), sport.pl – 7 minut (5 min. 24 sek. w tygodniu poprzedzającym), a w przypadku wp.pl – ponad 10 minut (6 min. 50 sek w tygodniu poprzedzającym). Największy wzrost średniego spędzonego czasu odnotowała witryna TVP (blisko 2h w tygodniu 21-27.11), co wynika z transmisji meczów na tej stronie.

grafika

Największą popularnością strony i aplikacje z kategorii sport cieszyły się 22 listopada, w dniu meczu Polska – Meksyk (8,9 mln RU). Drugim pod względem liczby RU dniem był 30 listopada, kiedy Polacy grali ostatnie spotkanie grupowe z Argentyną (30 listopada, 8,9 mln, a precyzyjniej 8,89 mln), zaś trzecim – 1 grudnia (8,8 mln). W dniu meczu z Francją strony o tematyce sportowej przyciągnęły 8,4 mln realnych użytkowników.

 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/informacje-i-publicystyka-wp-pl-stracila-czesc-przewagi-nad-onetem-tvn24-pl-wyprzedzil-o2-pl ##

Najwięcej czasu (ATS) użytkownicy spędzili na stronach sportowych 26 listopada, kiedy polska reprezentacja grała z drużyną z Arabii Saudyjskiej (średnio 22 min. 9 sek.). 22 listopada (mecz z Meksykiem) ATS wyniósł 21 minut i 9 sekund, natomiast 30 listopada (mecz z Argentyną) – nieco ponad 18,5 minuty. 4 grudnia, a więc w dniu, gdy polska drużyna żegnała się z mundialem, było to średnio 17 minut i 7 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu