W kryzysie najszybciej zrezygnujemy z wydatków na kulturę

Większość Polaków (55 proc.) w sytuacji kryzysu gospodarczego zrezygnuje z wydatków na kulturę - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

km
km
Udostępnij artykuł:

Duża część respondentów deklaruje także ograniczenie wydatków na alkohol (51 proc.) oraz odzież (46 proc.). Natomiast najmniej Polaków (niecałe 20 proc.) myśli też o ograniczeniu wydatków na żywność.

Grupą wiekową, która w równym stopniu deklarowała rezygnację z wydatków na alkohol, odzież i kulturę (po 49 proc.) są osoby powyżej 40. roku życia. Z kultury zrezygnowałyby najszybciej osoby młode - w wieku od 18 do 25 lat, zaś  z alkoholu – respondenci w wieku 26-40 lat (53 proc.).

Badanie zostało przeprowadzone we wrześniu 2011 r. za pośrednictwem epanel.pl na grupie 1006 osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"