WebProfiler - efektywne badania internetu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

TNS OBOP oferuje badanie służące do pomiaru struktury społeczno-demograficznej widowni serwisów WWW - WebProfiler. Badanie to jest sieciowym produktem TNS, używanym w większości krajów europejskich. Wyniki badania mogą być wykorzystywane zarówno do planowania kampanii reklamowych w Internecie, jak i bezpośrednio przez badane witryny do celów marketingowych.

Kwestionariusz badania ma postać okienka pop-up. W wersji podstawowej obejmuje zestaw zmiennych społeczno-demograficznych wykorzystywanych przy planowaniu kampanii reklamowych w Internecie: płeć, wiek, wykształcenie, dochód, rozkład geograficzny, sytuację zawodową, zawód, branżę zatrudnienia oraz częstotliwość korzystania z internetu przez respondenta.

Badanie WebProfiler wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) i jest zgodne ze specyfikacją polityki prywatności W3C. Zestaw zmiennych użytych w badaniu został pozytywnie oceniony przez specjalistów odpowiedzialnych za internet w największych w Polsce domach mediowych. Może on jednak zostać dostosowany do indywidualnych potrzeb badanego serwisu.

"WebProfiler był wielokrotnie testowany i doskonalony. Jego ostateczna forma jest wynikiem kumulacji doświadczeń z badań przeprowadzonych na kilkudziesięciu witrynach internetowych, a także kilku serwisach wiodącego polskiego portalu. Dlatego mamy pewność, że jest to produkt sprawdzony, w pełni spełniający oczekiwania klientów." - powiedział Łukasz Marczyk, dyrektor działu badań internetu w TNS OBOP.

Badanie TNS WebProfiler prowadzone jest na dobranej losowo próbie użytkowników serwisów WWW. Dane kwestionariuszowe podlegają weryfikacji w celu uniknięcia przekłamań i błędów badawczych. Badanie może mieć charakter jednorazowy lub cykliczny. Badanie cykliczne jest realizowane w odstępach kwartalnych, co pozwala na określenie zmian w strukturze widowni serwisu WWW oraz ich dynamiki. Zmienne z badania WebProfiler mogą być bezpośrednio przekładane na zmienne z ogólnopolskiego badania użytkowników Internetu Interbus (off line).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu