"Nienawistna ósemka" przypomina teleturniej, w którym startuje ośmiu dziennikarzy w formule fazy pucharowej, jak na mistrzostwach świata czy mistrzostwach Europy. Do finału przechodzi dwóch najlepszych.
Każdy z dziennikarzy sportowych musiał odpowiadać na pytania prowadzącego i miał określony czas na udzielenie odpowiedzi. Pytania dotyczyły nie tylko piłki nożnej, ale także innych dyscyplin sportowych.
Pierwsze wydanie programu prowadził dziennikarz Weszło Wojciech Piela, który w lipcu br. wrócił do redakcji.

Kolejna propozycja od Weszło
Dyrektor zarządzający Weszło Bartosz Wróblewski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapowiadał uruchomienie programów rozrywkowych. – Włączamy elementy rywalizacji, wyzwań, trochę bawimy się wiedzą o sporcie – mówił.
Czytaj także: Stanowski oburzony działaniami Giertycha
Jako przykład podał format "Najsłabsze spoiwo", który zaczął pojawiać się na kanale youtube'owym Weszło pod koniec maja. Twórcy sprawdzają w nim, kto najmniej zna się na piłce, a występują dziennikarze i eksperci współpracujący z serwisem. Do tej pory ukazało się 10 odcinków, a każdy z nich notuje średnio 80 - 90 tys. wyświetleń.
Na początku listopada informowaliśmy, że w Weszło rozpoczyna też program "Zibi Top", czyli cotygodniowe Q&A ze Zbigniewem Bońkiem, byłym prezesem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Dyrektorem ds. contentu i social mediów Weszło jest od kilku tygodni Marek Szkolnikowski, były szef TVP Sport.











