Więcej marketingu w nowym formacie 'Marketing&more'

Od numeru wrześniowego miesięcznik branżowy "Marketing&more"(Medical Tribune Polska) zmienił format z prawie kwadratowego (270x 280 mm) na A4 (210 x 297 mm). Modyfikacji uległa też zawartośćpisma, w której ma być teraz więcej treści dotyczących marketingu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Od numeru wrześniowego miesięcznik branżowy"Marketing&more" (Medical Tribune Polska)zmienił format z prawie kwadratowego (270 x 280 mm) na A4 (210 x297 mm). Modyfikacji uległa też zawartość pisma, w której ma byćteraz więcej treści dotyczących marketingu.

Wydawca zdecydował się na zmianę formatu miesięcznika na A4, bojest on typowy dla innych magazynów drukowanych i wygodniejszy dlaczytelników (zmieści się w torebce, aktówce czy torbie zlaptopem).

Od wrześniowego numeru "Marketing&more" w swoich materiałachma docierać bardziej do istoty marketingu. - Będziemy prezentowaćmarketing mix we właściwych proporcjach - w takich w jakich zajmująsię nimi marketerzy - tłumaczy nam Agnieszka Gołąbek, PR managermagazynu.Informuje ona, że w tytule pojawi się np. więcej wywiadów zmarketerami na temat strategii ich marek czy więcej informacji otrade marketingu. - Nie rezygnujemy jednak z żadnej zdotychczasowych rubryk czy tematów tylko inaczej zostaną rozłożoneakcenty - zastrzega Gołąbek.

Wrześniowe wydanie magazynu "Marketing&more" od 9 września wsprzedaży w standardowej cenie 15 zł. Liczy w sumie 76 stron.

Zmianom w miesięczniku towarzyszyć będzie tygodniowa kampaniainternetowa pod hasłem "Więcej marketingu w nowym formacie".

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję