Więcej na reklamę w kinach i na outdoorze - o 64/12 proc.

W I kwartale br. cennikowe wydatki na reklamę kinową wzrosły w skali roku o 64 proc. Natomiast na reklamę outdoorową wydano 12 proc. więcej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że od stycznia do marca br. cennikowo na reklamę kinową przeznaczono w Polsce 193,6 mln zł. To o 64 proc. więcej niż rok wcześniej.a >>> Gazety mniej z reklam: GW w dół o 10 proc., a Fakt o 20 proc. >>> Magazyny więcej z reklam, tylko Wprost i Tele Tydzień w dół >>> Reklama radiowa w I kw.: Jedynka i Eska Rock mocno w górę, Radio Eska w dół Natomiast cennikowe wydatki na reklamę outdoorową według Kantar Media wyniosły w I kwartale br. 301,3 mln zł, co oznacza wzrost w skali roku o 12,4 proc. Przy czym zgodnie z danymi Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej kilkanaście największych firm oferujących nośniki outdoorowe faktycznie od stycznia do marca br. zarobiło 122 mln zł, czyli 5,5 proc. więcej niż rok wcześniej (zobacz szczegółowe dane).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu