Więcej niż skała

Strażak, muzyk, architekt i doradca finansowy – to czterej bohaterowie kampanii wizerunkowej Więcej niż skała, którzy opowiadają,  dlaczego warto wybrać skalną wełnę ROCKWOOL.  To kampania, w której skupiamy się na oczekiwaniach i potrzebach klientów oraz na emocjach z tym związanych, a nie na parametrach technicznych naszych produktów. Prezentujemy cztery wyjątkowe korzyści, wynikające z tego, że wełna ROCKWOOL wytwarzana jest ze skały: bezpieczeństwo pożarowe, komfort akustyczny, ochronę środowiska i pewną inwestycję.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Globalnie o cieple

Więcej niż skała to kampania skierowana do wszystkich tych, którzy cenią sobie bezpieczeństwo i komfort, a dom to dla nich trwała inwestycja na lata. Kampania ma zasięg globalny i jest prowadzona równolegle w wielu krajach Europy Zachodniej i Środkowej. 

Kampania w Polsce została poprzedzona akcją teaserową, która obejmowała emisję spotów radiowych w rozgłośniach na terenie całego kraju. Łącznie, w radio pojawiło się ponad 1300 emisji materiałów. Oprócz wykorzystania standardowych kanałów komunikacyjnych pod postacią reklam prasowych oraz internetowych bannerów, ROCKWOOL postawił także na nowatorskie rozwiązania promocyjne. Aurasma – odmiana interaktywnego przekazu reklamowego, po zeskanowaniu reklamy prasowej za pomocą smartfonu czy tabletu, ożywa pod postacią filmu opowiadającego o akcji więcej niż skała.

Podstawowym medium kampanii jest strona internetowa wiecejnizskala.pl, pełna aplikacji i filmów , w których zwykli ludzie opowiadają o swoich doświadczeniach z izolacją ze skalnej wełny mineralnej. Poruszając wątek unikalnych korzyści, tj: bezpieczeństwa pożarowego, komfortu akustycznego, ochrony środowiska i pewnej inwestycji, użytkownicy pokazują, jakie korzyści przynosi racjonalne i odpowiedzialne gospodarowanie energią.

Dla twórców projektu bardzo ważne było, by wypracować wspólną koncepcję kampanii, która może być używana w podobnym formacie na wielu rynkach. - Planujemy uruchomić kampanię również w pozostałych krajach, za które odpowiada ROCKWOOL Polska, tj. w Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie, Estonii i na Węgrzech. Ta kampania pomoże nam zbudować spójny, globalny, a więc znacznie silniejszy  wizerunek i obraz korzyści jakie daje skalna wełna mineralna. W mojej opinii jest to jedno z najlepszych narzędzi i sposobów realizacji naszej globalnej strategii biznesowej – wyjaśnia Łukasz Glapa, dyrektor marketingu ROCKWOOL Polska.

Koncepcja kampanii oparta jest między innymi na wynikach przeprowadzonych badań, które wykazują niedostateczną świadomość roli, jaką pełni izolacja w budynkach. Oprócz izolacyjności cieplnej przemyślany wybór niesie za sobą dodatkowe korzyści, od których często zależy nasze bezpieczeństwo oraz komfort codziennego życia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"