'Większa porcja wrażeń'

Pod takim hasłem sieć restauracji Sphinx rozpoczęła pierwszą w historii firmy kampanię billboardową.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania prowadzona jest pod hasłem 'Większa porcja wrażeń'. To I etap zaplanowanej na cały rok kampanii reklamowej, za realizację której odpowiedzialna jest agencja TequilaPolska.

Na potrzeby kampanii agencja marketing services TequilaPolska przygotowała trzy rodzaje billboardów, które promują sałaty, shoarmę oraz zestawy rodzinne. Celem kampanii jest poinformowanie o nowych pozycjach w menu oraz dalsze wzmacnianie wizerunku restauracji Sphinx jako miejsca, gdzie w przyjemnej atmosferze spokojnie można zjeść dobry posiłek.

Jednocześnie do menu restauracji Sphinx wprowadzone zostały 4 nowe wiosenne pozycje: sałata warzywna z łososiem, sałata z pomidorami i z mozarellą, polędwica wieprzowa nadziewana serem rokpol, polędwica churrasco.

Kampania outdoorowa jest pierwszym etapem działań promocyjnych sieci restauracji Sphinx. W czerwcu Sphinx planuje akcję promocyjną w restauracjach związaną z mundialem.

Sfinks Polska SA, oprócz sieci  79 restauracji Sphinx jest także właścicielem i zarządza siecią 7 restauracji Chłopskie Jadło.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą