"Wielki grillowy konkurs sms-owy dla detalistów"

EL2 Agencja Marketingu Mobilnego podpisała z Indykpol SA umowę na obsługę promocji z zastosowaniem narzędzi marketingu mobilnego

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Marzysz o pogodnej emeryturze - Zagraj z Indykpolem, a spełnimy twoje marzenia" - pod tym hasłem już 29 kwietnia br. rozpocznie się "Wielki grillowy konkurs SMS-owy dla detalistów". Firma EL2 podpisała z Indykpol SA umowę na obsługę programu promocyjnego z wykorzystaniem marketingu mobilnego.

Działania marketingowe w branży mięsnej skupiają się na ogół wokół działań ATL lub BTL, wykorzystujących takie środki promocji, jak: ulotki, katalogi, czy też informacje zamieszczane na produkcie. Niestety często działania marketingowe są ograniczane na poziomie hurtowni. Przełamanie barier w przekazie informacji o charakterze reklamowo-promocyjnym jest zatem zadaniem trudnym i wymaga sięgania po środki odbiegające od tradycyjnych.

Z problemem tym zmierzył się Indykpol przy współpracy z Agencją Marketingu Mobilnego EL2. Wspólne działania obu firm pozwoliły na stworzenie pierwszego w Polsce programu promocyjnego z wykorzystaniem marketingu mobilnego.

"Od lat inwestujemy w nowoczesne technologie i systemy zapewniające wysoką jakość i bezpieczeństwo naszych wyrobów. Dbamy także o efektywność procesów technologicznych,  wydajność pracy oraz optymalizację kosztów produkcji" - mówi Piotr Kulikowski Prezes Indykpol S.A.  "Chcemy również wykorzystać nowoczesne technologie w działaniach marketingowych." - dodaje Piotr Kulikowski.

 "Jest to pierwszy tego typu program w branży przetwórstwa mięsnego. Stworzenie kreacji było zadaniem niewątpliwie trudnym, gdyż jak powszechnie wiadomo hurtownikom zależy na sprzedaży produktów nie zaś na ich promowaniu. Aby spełnić działania o charakterze informacyjnym                   i promocyjnym większość firm drukuje różnego rodzaju publikacje, które i tak - w ostatecznym rozrachunku - jeśli dotrą do ostatecznych sprzedawców, to i tak spotkają się z niewielkim zainteresowaniem." - mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. "W tak trudnym i skomplikowanym łańcuchu powiązań handlowych, jedynie bardzo dobrze dobrana strategia działań z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego pozwoli na dotarcie do sprzedawców detalicznych i przedstawicieli handlowych." - uzasadnia Andrzej Ziemiński.

Informacja o konkursie zostanie zamieszczona na produktach zbiorczych. Ponadto informacje będą znajdować się na ulotkach, mini lamach, w miesięczniku "Poradnik Handlowca" oraz na stronie internetowej Indykpolu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"