Wirtualna Polska świętuje 30-lecie. W reklamach pytania o migrację, klimat i AI

Portal Wirtualna Polska zaczął kampanię wizerunkową z okazji swojego 30-lecia. Akcja jest realizowana pod hasłem "Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. Wirtualnej Polsce".

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Wirtualna Polska świętuje 30-lecie. W reklamach pytania o migrację, klimat i AI
Reklama Wirtualnej Polski

W kampanii pojawiają się pytania dotyczące najważniejszych wyzwań stojących rzez Polską: od kryzysów migracyjnych i ekonomicznych, przez zmiany klimatu i innowacje technologiczne, po kwestie zdrowia społecznego i bezpieczeństwa narodowego.

– Hasło naszej kampanii "Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. Wirtualnej Polsce" to nie tylko slogan, ale zobowiązanie. Od trzydziestu lat jesteśmy świadkami i uczestnikami zmian. Widzieliśmy, jak Internet stał się najważniejszym medium, a dziś – w świecie algorytmów i fake newsów – wiemy, że zaufanie jest najcenniejszą walutą. Dlatego chcemy być blisko wszystkiego, co ważne, i nie bać się stawiania trudnych pytań – mówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny Wirtualnej Polski.

Kampania ma podkreślać, że Wirtualna Polska relacjonuje wszystkie kluczowe tematy i wydarzenia, publikując wiarygodne i różnorodne wiadomości. Nawiązuje też do 30-lecia istnienia portalu.

Akcja obejmuje telewizję (największe stacje), internet (m.in. YouTube, platformy Mety i TikTok), outdoor (nośniki w największych miastach), radio, kina oraz prasę. Uzupełnią ją specjalne teksty redakcyjne dotyczące zagadnień poruszanych w spotach.

Reklama Wirtualnej Polski
Reklama Wirtualnej Polski © Licencjodawca

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja reklamowa Supermarket we współpracy z działem marketingu Wirtualnej Polski (tam koordynowały ją Anna Szuszkiewicz i Magdalena Hadada). Produkcją spotów wideo zajął się dom produkcyjny ShootMe, a zakupem mediów oraz strategią promocji – dom mediowy Value Media wraz z zespołami marketingu WP oraz Wakacje.pl.

Poprzednie duże kampanie wizerunkowe Wirtualnej Polski były realizowane w latach 2014–2016. Wówczas portal, po przejęciu przez grupę o2, zmienił swoje logo i stronę główną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online