Wojciech Cejrowski promuje wiosenną ramówkę Radia Koszalin

Radio Koszalin wprowadziło wiosenną ramówkę. Zmianom antenowym towarzyszy kampania wizerunkowa stacji.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

W nowej ramówce na antenie zagościły audycje poradnikowe emitowane w ramach codziennego pasma „Zawsze Blisko Was”, nadawanego od 9.00 do 12.00. Są to: w poniedziałki „Radio na zdrowie”, we wtorki „Jak to działa”, w środy „Dziupla i okolice”, w czwartki „Radio-aktywni”, w piątki „Dział mody i urody”. Zmianie uległa również pora emisji magazynu „Mija Tydzień” (obecnie są to piątku o godzinie 17.05).

Zmianom programowym towarzyszy kampania wizerunkowa stacji. Na billboardach, tablicach reklamowych, citylightach i siatkach wielkoformatowych najpopularniejsi dziennikarze stacji promują pasma „Zawsze blisko Was” i „Przebojowe Radio Koszalin” (emisja codziennie od 13.00 do 16.00) oraz program autorski „Cejrowski kontra Rudnik” (emisja w soboty o 11.30).

grafika

Kampania wizerunkowa została w całości przygotowana oraz zrealizowana przez pracowników Radia Koszalin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji