Wojciech Szymczyk odpowiada za rozwiązania internetowe grupy VUE International

Z początkiem września Wojciech Szymczyk awansował na nowo utworzone stanowisko group lead of digital product w VUE International, właściciela sieci Multikino.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wojciech Szymczyk odpowiada za rozwiązania internetowe grupy VUE International
Wojciech Szymczyk

Szymczyk będzie odpowiadał za realizację strategii digitalowej we wszystkich kinach grupy VUE International. Do jego najważniejszych zadań należą wypracowanie i wdrożenie jednej, spójnej aplikacji mobilnej oraz rozwiązań płatniczych pozwalających wykorzystać efekt synergii całej grupy.  

Z Multikinem Szymczyk związany jest od 2012 roku, gdzie odpowiadał za sprzedaż kanałami online (strona i aplikacja). Po przejęciu sieci kinowej przez VUE International zajmował się wdrożeniem i zlokalizowaniem nowego serwisu internetowego, który ruszył w marcu 2017 roku.

W ciągu ostatnich 2 lat Wojciech Szymczyk uruchomił m.in. CRM, dwie karty lojalnościowe współpracując z BLIKiem i GPayem, utworzył nowe kompetencje performance’owe i kontentowe oraz wdrożył kompleksowe badania satysfakcji klientów (NPS).

Przed dołączeniem do zespołu Multikina Wojciech Szymczyk był kierownikiem e-commerce w Netii. Przez 5 lat odpowiadał również za wszystkie działania digitalowe marki Heyah od czasu jej startu w 2005 roku. Ma 15-letnie doświadczenie w obszarze digitalu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]