PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wydawca „Newsweeka”: zarzuty „Wprost” są absurdalne
Wydawca „Newsweeka”: zarzuty „Wprost” są absurdalne
Wyczerpuje się podwyższony nakład „Wprost”, ale dodruku nie będzie
„Wprost” przyspieszył publikację taśm, bo e-wydanie wyciekło z E-kiosku do „Rzeczpospolitej”
„Wprost”: nagrania są autentyczne i niemontowane, mamy je w całości
Taśmy z podsłuchu ministrów ujawnione przez „Wprost” proponowano też innym redakcjom?
„W Sieci” znów atakuje Sylwestra Latkowskiego. „Nielegalne interesy”
Gmyz: służby i rząd chciały zablokować publikację nagrań przez „Wprost”
Agnieszka Gozdyra zawieszona za umieszczenie artykułu „Wprost” na Twitterze
Agnieszka Gozdyra zawieszona za umieszczenie artykułu „Wprost” na Twitterze
Konkurenci „Wprost” i „Do Rzeczy” krytykują rozpowszechnianie poza sprzedażą. „Wciskanie pisma czytelnikom, mydlenie oczu reklamodawcom”
Wydawca „Wprost” oburzony na tekst Wirtualnemedia.pl: liczy się rozpowszechnianie płatne, a nie sprzedaż
Platforma Mediowa Point Group nie kończy działalności
Platforma Mediowa Point Group nie kończy działalności
„Viva!”, „Polityka” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam - w dół „Newsweek”, „Wprost” i „Party” (TOP 10)
„Viva!”, „Polityka” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam - w dół „Newsweek”, „Wprost” i „Party” (TOP 10)
„Wprost” poniżej 50 tys. egz., tracą też „GN”, „Polityka” i „Newsweek”
„Wprost” poniżej 50 tys. egz., tracą też „GN”, „Polityka” i „Newsweek”
„Wprost” kontra „Newsweek”: spóźniony pozew, małe szanse na precedens
Tomasz Lis o pozwie „Wprost”: to występ kabaretowy
AWR Wprost pozywa RASP i Tomasza Lisa. Chce 12 mln zł za kopiowanie „Wprost” przez „Newsweek”
Adamek pozwie „Wprost” w amerykańskim sądzie. „Polskie są zbyt wolne”
Rosną wpływy reklamowe „Wprost”, „Party” i „Vivy!”, w dół „Gala” (TOP10)
Tomasz Adamek pozywa „Wprost” za „powtarzanie pomówień i insynuacji”
„Gość Niedzielny”, „Polityka” i „Newsweek” najchętniej kupowane. „Do Rzeczy” o 41 proc. w dół
„Rzeczpospolita” najczęściej cytowana, wysoko Wirtualnemedia.pl
„Newsweek” i „Wprost”, czyli globalna marka kontra „tabloidyzyn śledczy” (opinie)
„Wprost” z książką Sylwestra Latkowskiego
„Wprost” prosi czytelników o ocenę redaktora naczelnego. „To cykliczne badanie”
„Wprost Biznes” nowym tygodnikiem. Szefem Grzegorz Sadowski, cena 4 zł
„Wprost” stawia na teksty interwencyjne. „Wracamy do podstaw”
„Wprost” i „Flesz” dużo więcej z reklam, w dół „Tele Tydzień” i „Newsweek” (TOP 10)
Platforma Mediowa Point Group w 2013 roku na plusie, mimo spadku przychodów
Platforma Mediowa Point Group w 2013 roku na plusie, mimo spadku przychodów
Serwisy tygodników opinii: „Newsweek” wyprzedził „Wprost”, mocno w górę „TP” i „GN”
„Wprost” odpowiada „W Sieci”: przez reklamy Totalizatora Sportowego staliście się prorządowi
„Wprost” odpowiada „W Sieci”: przez reklamy Totalizatora Sportowego staliście się prorządowi
„Forbes” i „Wprost” dużo więcej z reklam, w dół „Newsweek” i „Viva!” (TOP10)
Minister oskarża dziennikarzy „Wprost” o nierzetelność. Publikuje sms-y od dziennikarki
Minister oskarża dziennikarzy „Wprost” o nierzetelność. Publikuje sms-y od dziennikarki