PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wydawca krzyżówek Technopol z większymi przychodami i zyskiem
Jet Line: wpływy 8,6 proc. w górę, 4,3 mln zł zysku
McCann Worldgroup z mniejszymi wpływami i większym zyskiem, w br. spadek wskutek epidemii
McCann Worldgroup z mniejszymi wpływami i większym zyskiem, w br. spadek wskutek epidemii
TVN Digital z 7,4 mln zł wpływów i 1,5 mln zł straty
Aflofarm zwiększył wydatki marketingowe do 209 mln zł, miał 120 mln zł jednostkowego zysku
Aflofarm zwiększył wydatki marketingowe do 209 mln zł, miał 120 mln zł jednostkowego zysku
Nielsen w 2019 roku zwiększył przychody, ale zanotował stratę
Nielsen w 2019 roku zwiększył przychody, ale zanotował stratę
Fundacja Lux Veritatis: 10 proc. mniej z darowizn, 2 proc. więcej z TV Trwam
Wydawca pism „Lego” i „Playmobil” z 25 mln zł przychodów i 2 mln zł zysku netto
Wydawca pism „Lego” i „Playmobil” z 25 mln zł przychodów i 2 mln zł zysku netto
Producent „Trudnych spraw”, „Śladu” i „Drogówki” z 6,2 mln zł zysku, 90 proc. wpływów od Polsatu
Producent „Trudnych spraw”, „Śladu” i „Drogówki” z 6,2 mln zł zysku, 90 proc. wpływów od Polsatu
Wydawnictwo Bauer miało ponad 100 mln zł zysku
Wydawnictwo Bauer miało ponad 100 mln zł zysku
„Vogue Polska”: wpływy zmalały o 2 proc., a koszty o 5 proc., 4,9 mln zł straty
„Vogue Polska”: wpływy zmalały o 2 proc., a koszty o 5 proc., 4,9 mln zł straty
DDB Warszawa: wpływy 44 proc. w górę, 10,9 mln zł zysku
Partner of Promotion ze wzrostem wpływów i 1 mln zł zysku, w epidemii sytuacja stabilna
Partner of Promotion ze wzrostem wpływów i 1 mln zł zysku, w epidemii sytuacja stabilna
Polska spółka Ubera: wpływy 76 proc. w górę, 1,1 mln zł zysku
Grupa Ogilvy z 23,7 mln zł przychodów i 2 mln zł zysku. Więcej pracowników, 1,5 mln zł na dywidendę
Grupa Ogilvy z 23,7 mln zł przychodów i 2 mln zł zysku. Więcej pracowników, 1,5 mln zł na dywidendę
Codemedia z 9,5 mln straty, sąd nie zgodził się na upadłość bez likwidacji majątku
Wydawca „Naszego Dziennika” zwiększył wpływy i zmniejszył stratę
Wydawca „Naszego Dziennika” zwiększył wpływy i zmniejszył stratę
Vectra ze wzrostem wpływów, zmalał zysk. Bez spadku wskutek epidemii
Vectra ze wzrostem wpływów, zmalał zysk. Bez spadku wskutek epidemii
Ströer Polska miał 14 mln zł zysku w 2019 roku. W epidemii cięcie kosztów
Ströer Polska miał 14 mln zł zysku w 2019 roku. W epidemii cięcie kosztów
Radio Wnet miało prawie 750 tys. zł straty w 2019 roku
Wydawca „Gazety Polskiej Codziennie”: wpływy 8 proc. w górę, 913 tys. zł zysku mimo 511 tys. zł odpisu dot. Ruchu
Nadawca TTV przy wzroście wpływów i dużym spadku kosztów miał 43 mln zł zysku netto
Nadawca TTV przy wzroście wpływów i dużym spadku kosztów miał 43 mln zł zysku netto
38 Content Communication: wpływy 7 proc. w górę, 521 tys. zł zysku netto
38 Content Communication: wpływy 7 proc. w górę, 521 tys. zł zysku netto
Fotka przy 3,6 mln zł przychodów miała 1,7 mln zysku netto
Propeller Film przy spadku wpływów zwiększył zysk, w br. przychody mogą zmaleć o 30-60 proc.
Propeller Film przy spadku wpływów zwiększył zysk, w br. przychody mogą zmaleć o 30-60 proc.
Ruch ze spadkiem wpływów o 44 proc. i 57 mln zł straty, ubyło 210 kiosków
Ruch ze spadkiem wpływów o 44 proc. i 57 mln zł straty, ubyło 210 kiosków
Seriale Canal+, AXN, Netflixa i reklamy dały Opus TV 21 mln zł wpływów i 325 tys. zł zysku, Opus Film wyszedł na plus
Seriale Canal+, AXN, Netflixa i reklamy dały Opus TV 21 mln zł wpływów i 325 tys. zł zysku, Opus Film wyszedł na plus
Omnicom Media Group: przychody wzrosły o 6,3 proc., zysk - do 15,8 mln zł
Omnicom Media Group: przychody wzrosły o 6,3 proc., zysk - do 15,8 mln zł
Producent „Rolnik szuka żony” i „Mam talent” poprawił rentowność. W br. plusem powrót „BrzydUli”, minusem epidemia
Producent „Rolnik szuka żony” i „Mam talent” poprawił rentowność. W br. plusem powrót „BrzydUli”, minusem epidemia
Monday ze wzrostem wpływów o 31 proc. i 1,3 mln zł zysku netto
Monday ze wzrostem wpływów o 31 proc. i 1,3 mln zł zysku netto
HBO Polska: przychody 6 proc. w górę, 8,9 mln zł zysku netto
HBO Polska: przychody 6 proc. w górę, 8,9 mln zł zysku netto
Agencja Havas Warsaw ze spadkiem wpływów o 9 proc., 4,7 mln zł od Canal+
Agencja Havas Warsaw ze spadkiem wpływów o 9 proc., 4,7 mln zł od Canal+