PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Kaufland potroił zysk w Polsce. Wpływy 7 proc. w górę, 628 mln zł z usług reklamowych
Multikino przed epidemią ze spadkiem wpływów i zysku. Mniej z biletów i reklam, więcej z przekąsek i napojów
Multikino przed epidemią ze spadkiem wpływów i zysku. Mniej z biletów i reklam, więcej z przekąsek i napojów
Burda Media Polska miała 3,7 mln zł zysku, wpływy wzrosły o 13 proc.
Burda Media Polska miała 3,7 mln zł zysku, wpływy wzrosły o 13 proc.
Biuro podróży Jarosława Kuźniara w ub.r. ze wzrostem wpływów i straty, Kuźniar Media z zyskiem
Biuro podróży Jarosława Kuźniara w ub.r. ze wzrostem wpływów i straty, Kuźniar Media z zyskiem
Wolters Kluwer Polska ze wzrostem przychodów internetowych, mniej z czasopism i książek
Wolters Kluwer Polska ze wzrostem przychodów internetowych, mniej z czasopism i książek
Wpływy Katolickiej Agencji Informacyjnej zmalały o 26 proc. Cięcia w redakcji, koniec pism drukowanych
Wpływy Katolickiej Agencji Informacyjnej zmalały o 26 proc. Cięcia w redakcji, koniec pism drukowanych
Endemol miał 2,2 mln zł straty w 2019 roku. Fiasko hubu dla „Big Brothera”
Gry-Online ze wzrostem wpływów o 9 proc., zysk zmalał do 496 tys. zł
Gry-Online ze wzrostem wpływów o 9 proc., zysk zmalał do 496 tys. zł
Wydawnictwo Kukbuk zwiększyło wpływy o 3,1 proc. i wynik netto o 110 tys. zł
Wydawnictwo Kukbuk zwiększyło wpływy o 3,1 proc. i wynik netto o 110 tys. zł
Fundacja Klubów „Gazety Polskiej” o 22 proc. zwiększyła zysk. Dużo mniej z darowizn
Manta: wpływy zmalały o 39 proc., 12,7 mln zł straty, w br. działania naprawcze
Manta: wpływy zmalały o 39 proc., 12,7 mln zł straty, w br. działania naprawcze
Wpływy WP Pilot 134 proc. w górę. Strata zmalała do 1,7 mln zł, Wirtualna Polska dopłaciła 16 mln zł do kapitału
Agencja Bardzo z 5,3 mln zł wpływów i 685 tys. zł straty
Agencja Bardzo z 5,3 mln zł wpływów i 685 tys. zł straty
Wpływy i zysk firmy Wojciecha Cejrowskiego w górę dzięki nowej książce. Tylko 2 proc. z pracy dziennikarskiej
Muzo.fm z 6,1 mln zł wpływów i 1,6 mln zł zysku operacyjnego
Muzo.fm z 6,1 mln zł wpływów i 1,6 mln zł zysku operacyjnego
Bonnier Business Polska z 63,6 mln zł wpływów i 3,1 mln zł zysku. W tym roku będzie spadek wskutek epidemii
Zmalały wpływy i zysk Eska TV, Eska TV Extra i Eska Rock TV. Polsat dostanie 6,6 mln zł dywidendy
Zmalały wpływy i zysk Eska TV, Eska TV Extra i Eska Rock TV. Polsat dostanie 6,6 mln zł dywidendy
Właściciel Meczyki.pl ze wzrostem wpływów o 48 proc. i 1,6 mln zł zysku w ub.r. Przez epidemię duże spadki wiosną
Właściciel Meczyki.pl ze wzrostem wpływów o 48 proc. i 1,6 mln zł zysku w ub.r. Przez epidemię duże spadki wiosną
Bez „Kleru” wpływy Kina Świat zmalały o 15 proc. Więcej z DVD, VoD i telewizji, 19 mln zł zysku
Agencja Whizz wydająca „Sport” ze wzrostem wpływów o 5,7 proc. i zyskiem
Wydawca „Przekroju”: 1,9 mln zł wpływów sprzedażowych, 12 mln zł z darowizn, 1,7 mln zł straty
Garmond Press: przychody 14 proc. w górę, strata wskutek inwestycji w logistykę, epidemia hamuje rozwój
Garmond Press: przychody 14 proc. w górę, strata wskutek inwestycji w logistykę, epidemia hamuje rozwój
TBT i Wspólnicy: przychody 18 proc. w górę, 1,45 mln zł zysku
TBT i Wspólnicy: przychody 18 proc. w górę, 1,45 mln zł zysku
Wydawnictwo Dobry Dom z 2,6 mln zł wpływów i 297 tys. zł zysku
Wydawnictwo Dobry Dom z 2,6 mln zł wpływów i 297 tys. zł zysku
LoveKrakow.pl: wpływy 11 proc. w górę, 170 tys. zł zysku netto, kluczowa współpraca z samorządem
LoveKrakow.pl: wpływy 11 proc. w górę, 170 tys. zł zysku netto, kluczowa współpraca z samorządem
Strata „Tygodnika Solidarność” wzrosła do 668 tys. zł
Toya ze 188 mln zł wpływów i 6 mln zł zysku, pracuje nad przyłączeniem 90 tys. gospodarstw domowych
Testa Communications z 453 tys. zł zysku. 71 proc. przychodów z Zimowego Narodowego
Testa Communications z 453 tys. zł zysku. 71 proc. przychodów z Zimowego Narodowego
Wpływy Media Service Zawada bez pism „Lego” zmalały o 26 proc. 1,6 mln zł odpisu dot. Ruchu, 1,7 mln zł z tarczy finansowej
Agencja marketingowa syna Zygmunta Solorza z 8,9 mln zł wpływów i 852 tys. zł zysku netto
Agencja marketingowa syna Zygmunta Solorza z 8,9 mln zł wpływów i 852 tys. zł zysku netto
Prace nad polskimi autami elektrycznymi Izera kosztowały 18,6 mln zł
Prace nad polskimi autami elektrycznymi Izera kosztowały 18,6 mln zł
PBC z 136 tys. zł straty w 2019 roku. Obsługuje 69 wydawców