W minionym tygodniu - od 17 do 23 lutego - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,91 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 33,01 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 18 lutego na antenie tej stacji obejrzało 3,07 mln widzów (21,70 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wydarzenia” Polsatu, które zgromadziły 2,52 mln widzów (emisja 23 lutego; 9. lokata). Do zestawienia top 20 na 10 pozycji uplasował się „Wiadomości” Jedynki z 2,48 mln oglądających (niedziele wydanie) oraz „Teleexpress” TVP1 z 2,44 mln oglądających (piątek; 11. pozycja).

Podium uzupełnia reality-show „Sanatorium miłości”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,07 mln widzów, co przełożyło się na 21,70 proc. udziału.
Czwarte miejsce zajął codzienny serial TVP2 „Barwy szczęścia”. Odcinek produkcji - pokazany 17 lutego - miał 2,83 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 18,83 proc.
Czołową piątkę uzupełnia nadany na żywo finał programu „The Voice Kids 3”, który odbył się w sobotę o godz. 22.10. Relacja w TVP2 miała średnio 2,83 mln osób, co dało stacji 22,99 proc. udziału.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,82 mln osób, co dało TVP2 33,06 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,21 mln widzów; 24,53 proc. udziału), a podium uzupełniają „Wydarzenia” (1,04 mln; 19,64 proc.).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Liderem TVP1. TVN24 przed TVP Info
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,36 pkt. proc. do 9,95 proc.
Druga była TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,13 proc. (wzrost o 0,15 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Polsat. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,88 proc. (do góry o 0,09 pkt. proc.).
Czwarty był TVN (stacja miała 7,44 proc. udziału; - 0,38 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 35,90 proc. do 35,40 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział stacji zwiększył się o 0,04 pkt. proc. do 10,74 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9,41 proc. (w dół o 0,92 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,06 pkt. proc. do 8,70 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,44 pkt. proc. do 6,55 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,02 pkt. proc. do 10,35 proc.).












