TVP1 i TVN liderami, zyskały stacje informacyjne. „M jak miłość” i „Fakty” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Ojciec Mateusz”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
TVP1 i TVN liderami, zyskały stacje informacyjne. „M jak miłość” i „Fakty” hitami tygodnia
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 4 do 10 maja - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 4,91 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 31,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Liderem „Fakty” TVN

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 6 maja na antenie stacji obejrzało 3,43 mln widzów (25,68 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,70 mln widzów (emisja 10 maja; 7. lokata). Do zestawienia top 20 na 11 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,25 mln oglądających (11 maja) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 1,92 mln oglądających (wtorek; 18. pozycja).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Ojciec Mateusz”, który został nadany w czwartkowy wieczór w TVP1. Śledziło go średnio 3,27 mln widzów, co przełożyło się na 22,93 proc. udziału.

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,71 mln osób, co dało Dwójce 30,26 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik TVN „Fakty” (1,45 mln widzów; 31,44 proc. udziału), a podium uzupełnia „Uwaga! Koronawirus” (1,21 mln; 25,97 proc.).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

TVP1 liderem, TVP Info przed TVN24

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,59 pkt. proc. do 9,48 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,07 proc. (spadek o 0,05 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,04 proc. (do góry o 0,46 pkt. proc.). Czwarta była TVP2 (stacja miała 7,36 proc. udziału; - 0,05 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32 proc. do 32,95 proc.

Piąte było TVP Info (stacja miała 5,81 proc. udziału; + 0,84 pkt. proc.), które wyprzedziło TVN24 (5,60 proc. udziału,; + 0,51 pkt. proc.). Dwunaste miejsce należało do Polsat News (2,01 proc.; + 0,06 pkt. proc.). Kanały newsowe nadal obszernie relacjonują epidemię koronawirusa, w zeszłym tygodniu znaczna część tematów dotyczyła wyborów prezydenckich, które zostały przeniesione na inny termin (wstępnie były zaplanowane na 10 maja).

grafika

TVN na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,85 pkt. proc. do 10,39 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,85 proc. (w dół o 0,34 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,18 pkt. proc. do 6,05 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,37 pkt. proc. do 5,67 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (9,69 proc.; do góry o 0,84 pkt. proc.),który wyprzedził Polsat (8,83 proc.; w dół o 0,26 pkt. proc.).

grafika
mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji