"Wyślij się na urlop" - nowy konkurs sieci hipermarket

W dniach od 4 do 31 lipca 2003r. sieć hipermarketów real,-, we współpracy z agencją reklamową Hypermedia oraz firmą Phonesat, organizuje konkurs "Wyślij się na urlop".

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konkurs, przeznaczony dla klientów sieci, prowadzony jest we wszystkich hipermarketach real,- w Polsce i składa się z 4 edycji, z których każda trwa 7 dni (od piątku do czwartku następnego tygodnia). Szczegółowe informacje dostępne są na każdym paragonie otrzymywanym podczas dokonywania zakupów w jednym ze sklepów sieci oraz w broszurach reklamowych real,- i na plakatach.

Zadaniem osoby biorącej udział w konkursie jest zapoznanie się z materiałami promocyjnymi hipermarketu (głównie gazetkami informującymi o produktach), gdzie organizator każdorazowo w kolejnej edycji podaje wybrane słowo, do którego należy ułożyć rymowane hasło reklamujące real,-. Następnym krokiem jest wysłanie wiadomości SMS na numer 7243. Jako treść należy podać wymyślone przez siebie hasło. Każda wiadomość powinna zawierać słowo "real" umieszczone na początku. Wysłanie prawidłowego SMS-a z hasłem reklamowym potwierdzane jest otrzymaniem przez uczestnika wiadomości zwrotnej (SMS) o treści: "Dziękujemy za wzięcie udziału w konkursie.". Aby zwiększyć swoje szanse osoba biorąca udział w konkursie ma prawo do wysłania swojego hasła reklamowego kilkakrotnie w trakcie danej edycji.

Do wygrania jest łącznie 404 nagród:: 4 vauchery na wycieczki zagraniczne, znajdujące się w aktualnej ofercie biura podróży Neckermann Polska (każda o wartości 10.000 zł), a także 400 bonów towarowych o wartości 80 zł (do wykorzystania podczas robienia zakupów w hipermarketach real,-). Nagrody są przyznawane po zakończeniu każdej edycji. Zwycięzcy zostaną powiadomieni SMS-em o wygranej, a będą nimi uczestnicy, których hasła okażą się najbardziej pomysłowe, oryginalne i trafne. Nagrody czekają do odbioru w wybranych hipermarketach sieci real,-.

Jest to kolejny konkurs współorganizowany przez firmę Phonesat przy wykorzystaniu usługi SMS Premium Rate.

"Dzięki zastosowaniu tej technologii każdy posiadacz telefonu komórkowego, może wziąć udział w takim konkursie jak ten. Powstaje realna możliwość nie tylko dotarcia do wielkiej rzeszy potencjalnych klientów, ale również budowy programów lojalnościowych czy działań w sferze PR. A wszystko to wskutek uniwersalności oraz prostoty tego rozwiązania. Wysłać SMS-a potrafi przecież każdy" - mówi Anna Maria Leśniak, prezes Phonsatu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"