Wzrost wydatków brytyjskich mediów na internetowe sieci reklamowe

W bieżącym roku wydatki brytyjskich mediów na internetowe siecireklamowe wzrosną o 60 procent do około 385 milionów funtów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taką prognozę przedstawiła w swoim najnowszym raporcie firmaE-consultancy - informuje serwis Brand Republic.

E-consultancy oparła swoje dane na szacunkach zakładających30-procentowy wzrost wydatków na całym brytyjskim rynku reklamyonline (do 770 milionów funtów) oraz wzrost udziałów siecireklamowych w tych wydatkach z 40 do 50 procent.

Zdaniem firmy, tempo wzrostu wydatków na sieci reklamowe jestwyższe niż w przypadku ogólnych wydatków na internetową reklamę,gdyż klienci widzą coraz większy potencjał dla zwrotu inwestycjipoprzez korzystanie z takich sieci oraz większą szansę na skutecznedotarcie do pożądanej grupy odbiorców, np. poprzez wykorzystanietzw. behawioralnego targetingu.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach