Wzrost wydatków na reklamę w hiszpańskich mediach

Wydatki na reklamę we wszystkich hiszpańskojęzycznych mediach rosły w ubiegłym roku szybciej niż cały rynek.

eMarketer - km
eMarketer - km
Udostępnij artykuł:

Wynika z danych firmy badawczej Nielsen Monitor-Plus.

W 2006 roku wydatki te osiągnęły poziom 5,6 miliarda dolarów.

Największy wzrost zanotowały stacje telewizyjne, gdzie na reklamę przeznaczono w ubiegłym roku o 364 miliony dolarów więcej niż w 2005 roku. Wydatki na reklamę w hiszpańskojęzycznych stacjach radiowych zwiększyły się o nieco ponad 30 procent. Z kolei telewizje kablowe zanotowały ponad 20-procentowy wzrost.

Najwięcej na reklamę w hiszpańskich mediach przeznaczyły firmy motoryzacyjne - 630,7 miliona dolarów. Następne w liczbie wydatków były domy towarowe (269,8 mln) i restauracje szybkiej obsługi (258,4 mln).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"