„You Can Dance 7”: mniej widzów, wygrana z konkurencją

Siódma edycja show „You Can Dance - Po prostu tańcz!” miała średnio 2,55 mln widzów, czyli mniej niż emitowana rok wcześniej szósta seria. Program pozostał jednak liderem rynku tv, a z reklam przyniósł stacji TVN 36 mln zł.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

„You Can Dance 7” nadawano w środy o 21.30. Średni udział TVN w czasie emisji formatu wyniósł 20,66 proc. w grupie 4+ i 21,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Dla porównania, szósta seria talent-show, emitowana w tym samym paśmie wiosną 2011 roku, gromadziła 2,69 mln oglądających, a jej udział wynosił odpowiednio 21,39 proc. i 23,16 proc. W paśmie nadawania zakończonej właśnie odsłony tanecznego programu telewizja TVN była liderem rynku, zarówno w grupie 4+ jak i w 16-49. Na drugim miejscu wśród wszystkich widzów uplasował się Polsat, który nadając wówczas filmy fabularne, miał 15,27 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (12,84 proc.; gł. filmy, „Terra Nova”, „Na pierwszym planie”), a czwarta - TVP2 (9,77 proc.; końcówka „Ja to mam szczęście”, filmy). W grupie komercyjnej kolejność stacji była taka sama, ale przewaga TVN nad Polsatem był mniejsza. >>> „Surowi rodzice” spodobali się widzom, więc wrócą do TVN Wpływy reklamowe z siódmej odsłony programu wyniosły 36,1 mln zł, podczas gdy poprzednia seria przyniosła z reklam 38,8 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Zwycięzcą siódmej edycji „You Can Dance” głosami widzów został Brian Poniatowski. Wygrał on 100 tys. zł i stypendium w Dance Academy w Los Angeles. Trenują w niej m.in. Lady Gaga, Rihanna czy Justin Bieber.

grafika

Autor: TVN/Cezary Piwowarski

Stacja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności „You Can Dance 7”. Prawdopodobnie będzie  emitować ósmą serię formatu wiosną 2013 roku, ale na razie brak wiążącej decyzji w tej sprawie.

  Top odcinków „You Can Dance 7”

  Oglądalność show na tle konkurencji

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?