„You Can Dance 7” nadawano w środy o 21.30. Średni udział TVN w czasie emisji formatu wyniósł 20,66 proc. w grupie 4+ i 21,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Dla porównania, szósta seria talent-show, emitowana w tym samym paśmie wiosną 2011 roku, gromadziła 2,69 mln oglądających, a jej udział wynosił odpowiednio 21,39 proc. i 23,16 proc. W paśmie nadawania zakończonej właśnie odsłony tanecznego programu telewizja TVN była liderem rynku, zarówno w grupie 4+ jak i w 16-49. Na drugim miejscu wśród wszystkich widzów uplasował się Polsat, który nadając wówczas filmy fabularne, miał 15,27 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (12,84 proc.; gł. filmy, „Terra Nova”, „Na pierwszym planie”), a czwarta - TVP2 (9,77 proc.; końcówka „Ja to mam szczęście”, filmy). W grupie komercyjnej kolejność stacji była taka sama, ale przewaga TVN nad Polsatem był mniejsza. >>> „Surowi rodzice” spodobali się widzom, więc wrócą do TVN Wpływy reklamowe z siódmej odsłony programu wyniosły 36,1 mln zł, podczas gdy poprzednia seria przyniosła z reklam 38,8 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Zwycięzcą siódmej edycji „You Can Dance” głosami widzów został Brian Poniatowski. Wygrał on 100 tys. zł i stypendium w Dance Academy w Los Angeles. Trenują w niej m.in. Lady Gaga, Rihanna czy Justin Bieber.

Autor: TVN/Cezary Piwowarski
Stacja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności „You Can Dance 7”. Prawdopodobnie będzie emitować ósmą serię formatu wiosną 2013 roku, ale na razie brak wiążącej decyzji w tej sprawie.

Top odcinków „You Can Dance 7”
Oglądalność show na tle konkurencji











