PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Blowek z najpopularniejszym polskim kanałem na YouTubie, wyprzedził Sylwestra Wardęgę
Blowek z najpopularniejszym polskim kanałem na YouTubie, wyprzedził Sylwestra Wardęgę
Połowa amerykańskich nastolatków korzysta z Facebooka, serwis przegrywa z YouTubem, Snapchatem i Instagramem
Instagram szykuje w aplikacji dłuższe treści wideo i miniseriale, prowadzi rozmowy z twórcami
Instagram szykuje w aplikacji dłuższe treści wideo i miniseriale, prowadzi rozmowy z twórcami
Klipy PITax.pl, Solgaz, Traficar, Semilac i De'Longhi z radami najchętniej oglądanymi w kwietniu reklamami na YouTube (wideo)
Klipy PITax.pl, Solgaz, Traficar, Semilac i De'Longhi z radami najchętniej oglądanymi w kwietniu reklamami na YouTube (wideo)
PayPal będzie współdziałać z Google Pay, pozwoli na płatności w Gmailu i YouTube
PayPal będzie współdziałać z Google Pay, pozwoli na płatności w Gmailu i YouTube
Na YouTube trafił film w rozdzielczości obrazu 12K
Na YouTube trafił film w rozdzielczości obrazu 12K
Universal Music Polska kontra youtuber Paweł Opydo. Wytwórnia chce zgody na urywki klipów jej wykonawców
Google zapowiada muzyczny serwis YouTube Music za 9,99 dol. miesięcznie, znika YouTube Red
Google zapowiada muzyczny serwis YouTube Music za 9,99 dol. miesięcznie, znika YouTube Red
Cisco prewencyjne wycofuje reklamy z YouTube’a, aby nie pojawiały się przy kontrowersyjnych treściach
Wirtualna Polska przed Onet-RASP. YouTube, Wikipedia i Filmweb mocno w dół (dane Gemius/PBI z kwietnia)
Google Wellbeing pomoże świadomie korzystać ze smartfona i internetu
Google Wellbeing pomoże świadomie korzystać ze smartfona i internetu
YouTube ma 1,8 miliarda widzów miesięcznie
Ponad 8 milionów filmów usuniętych z YouTube’a, 6,7 miliona wskazanych przez sztuczną inteligencję
Ponad 8 milionów filmów usuniętych z YouTube’a, 6,7 miliona wskazanych przez sztuczną inteligencję
YouTube przy drastycznych treściach emitował reklamy ponad 300 marek, firmy o tym nie wiedziały
YouTube przy drastycznych treściach emitował reklamy ponad 300 marek, firmy o tym nie wiedziały
„Wyremontowani” i „Samo się nie zrOBI” - dwa cykle youtube’owe od TalentMedia promują OBI
TVN i Step Records najpopularniejszymi markami na polskim YouTube
TVN i Step Records najpopularniejszymi markami na polskim YouTube