Zabawnie o grzejniku, czyli wcielenia Purmo

Kampanię reklamową dla marki Purmo przygotowuje agencja San Markos

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Niezawodny, atrakcyjny i doskonale zabezpieczony pozna osobę z ciekawym wnętrzem...". Pierwsze skojarzenie? Niech każdy zachowa je dla siebie. To i inne nawiązujące do ogłoszeń prasowych hasła są elementem kampanii reklamowej grzejników Purmo produkowanych przez firmę Rettig Heating. Od września rusza druga część kampanii outdoorowej. Dowcipne billboardy w charakterystycznym dla marki kolorze pomarańczowym pojawią się w całej Polsce.

Kampanię reklamową dla marki Purmo przygotowuje agencja San Markos. Wrześniowa odsłona kampanii billboardowej ma odświeżyć ciepłe i zabawne skojarzenia z marką Purmo - najlepiej rozpoznawaną marką grzejników w Polsce (według badań rynkowych, markę Purmo zna co czwarty Polak ). "Pozycja Purmo jako lidera na rynku grzejników jest już ugruntowana, dlatego przygotowując kampanię reklamową mogliśmy pokusić się o swobodniejsze podejście do tematu. Zamiast traktować grzejnik jak techniczne, skomplikowane urządzenie spersonalizowaliśmy produkt i umieściliśmy go w świecie zabawy. Hasła reklamowe wykorzystują stylistykę ogłoszeń prasowych, jednocześnie prezentując zalety produktu" - mówi Michał Berger, dyrektor kreatywny w agencji San Markos. Kampania - outdoorowa, w prasie i internecie - dotyczy trzech kategorii produktów marki Purmo: grzejników płytowych, grzejników łazienkowych i wodnego ogrzewania podłogowego (ogrzewanie podłogowe prezentowane jest tylko w reklamach prasowych). Każda kategoria ma swoją kreację - opartą na tej samej idei. Hasło "Niezawodny, atrakcyjny i doskonale zabezpieczony pozna osobę z ciekawym wnętrzem..." towarzyszy grzejnikom płytowym. Z kolei hasło "Ciepły i doskonale zbudowany podgrzeje atmosferę długich kąpieli..." dotyczy grzejników łazienkowych. Zaś "Ciepły, solidny i dobrze ułożony pragnie leżeć u twych stóp" to slogan odnoszący się do wodnego ogrzewania podłogowego. Kreacja wykorzystuje nie tylko retorykę ogłoszeń prasowych, czyli charakterystyczne słowa i właściwą ogłoszeniom konstrukcję zdania, ale także graficznie nawiązuje do tej formy przekazu. Na billboardach i w reklamach prasowych hasła są zakreślone czerwonym owalem w sposób, jaki zazwyczaj czytelnicy stron z ogłoszeniami zaznaczają interesujące ich anonse. "Marka Purmo jest obecna na polskim rynku od 12 lat. Dzięki systematycznym i kompleksowym działaniom w tym czasie zdobyła uznanie i popularność. Dbamy o wysoką jakość naszych produktów, ale także współpracujemy z projektantami i instalatorami szkoląc ich i przekazując pełne informacje po to, by ostateczny użytkownik otrzymał dobry produkt, odpowiednio dobrany i profesjonalnie zamontowany. Dbamy także o wizerunek marki przyjaznej dla klientów, dlatego też zdecydowaliśmy się kampanię dowcipną, która opisuje markę Purmo w niebanalny sposób" - mówi Emilia Dudek, kierownik działu marketingu w firmie Rettig Heating. Pierwsza część kampanii outdoorowej została zrealizowana w kwietniu. Druga odsłona ma miejsce we wrześniu. Towarzyszą jej systematycznie prowadzone działania reklamowe w prasie     i internecie, a także działania z zakresu marketingu bezpośredniego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"