477 tys. widzów „Zakochanych po uszy 2” w TVN7. 8,34 mln zł z reklam

Drugi sezon telenoweli „Zakochani po uszy” w TVN7 oglądało średnio 477 tys. widzów. Stacja w czasie jego emisji miała słabsze wyniki od TV4 i TV Puls, ale lepsze od TTV. Wpływy z reklam wyniosły 8,34 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
477 tys. widzów „Zakochanych po uszy 2” w TVN7. 8,34 mln zł z reklam
Aktorzy serialu "Zakochani po uszy", fot. TVN

Telenowela „Zakochani po uszy 2” nadawana była na antenie TVN7 od poniedziałku do czwartku o godz. 19.30, w okresie od 2 września do 19 grudnia 2019 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 477 tys. widzów. Przełożyło się to na 3,36 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,13 proc. wśród kobiet w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek z 18 listopada. Przyciągnął uwagę 726 tys. osób.

Dla porównania, pierwszy sezon „Zakochanych po uszy” - nadawany od 19 lutego do 30 maja - miał porównywalne wyniki oglądalności. Śledziło go 488 tys. widzów, co dało stacji odpowiednio: 3,50 proc. i 5,21 proc. udziału. Telenowela wystartowała już jednak 21 stycznia, ale przez pierwsze trzy tygodnie produkcja emitowana była również w TVN (gromadząc w tej stacji 1,28 mln widzów, a w TVN7 było to 283 tys.).

grafika

Kanał TVN7 w czasie nadawania „Zakochanych po uszy” przegrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnymi stacjami TV4 (11,36 proc.) i TV Puls (5,41 proc.). Anteny te jednak w analizowanych pasmach emitowały swoje hitowe seriale (Czwórka pokazywała „Policjantki i policjanci”, a TV Puls - „Lombard. Życie pod zastaw”). Siódemka wypadła lepiej od TTV (1,46 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

grafika

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków „Zakochanych po uszy 2” w TVN7 wyniosły 8,34 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/paradise-hotel-reality-show-tvn7-bali-castingi-formula-opinie,7170802007099521a ##

„Zakochani po uszy” to autorski projekt Telewizji TVN, który powstaje z myślą o emisji w TVN7. Fabuła telenoweli przedstawia losy miłosnego czworokąta pomiędzy Asią (w tej roli Katarzyna Grabowska), Piotrem (Michał Meyer), Sylwią (Kamila Kamińska) oraz Tomkiem (Dariusz Wieteska).

Widzowie w serialu oglądać mogą również takich aktorów, jak: Filip Gurłacz, Maja Hirsch, Marta Bizoń, Karol Jankiewicz, Mia Goti, Zuzanna Lit, Marianna Linde, Bartosz Kotschedoff, Ewa Kaim, Justyna Schneider, Maciej Jagodziński, Krzysztof Piątkowski, Justyna Ducka i Aldona Jankowska.

Do obsady trzeciego sezonu „Zakochanych po uszy” dołączą kolejni aktorzy młodego pokolenia: Pola Błasik, Patryk Pniewski i Mateusz Mosiewicz.

Za produkcję telenoweli odpowiada Krystyna Lasoń, a rolę producenta wykonawczego pełni Barbara Golańska. Autorami scenariusza są Ilona Łesyk-Moczulska i Michał Zasowski, a odcinki reżyserują Regina Zawadzka, Arkadiusz Luboń, Monika Szczęsna-Jurga i Marcin Solarz.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/big-brother-tvn7-wyniki-ogladalnosci-2-sezon-kontynuacja,7170793613224065a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji