Zmiany PR w Grupie Adweb

Agencja Interaktywna Adweb wzmacnia dział E-PR - w skład jejstruktur weszła agencja public relations Planet PR.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Do zadań Planet PR należy nie tylko obsługa klientów w zakresieE-PR, ale również integracja z przedsięwzięciami prowadzonymitradycyjnie. Plany zakładają połączenie zaplecza specjalistów iwsparcia badawczego oferowanego przez Planet PR z dotychczasowymidoświadczeniami Agencji Adweb w buzz marketingu, marketinguwirusowym oraz działaniach nastawionych na interakcję zużytkownikiem.

- Liczne narzędzia PR oferowane przez Internet dają ciekawemożliwości wzmocnienia działań marketingowych. Biorąc pod uwagętempo rozprzestrzeniania się informacji w Sieci właściwieprowadzone public relations stało się szczególnie istotne - mówiBartłomiej Juszczyk, prezes Grupy Adweb - Współcześni konsumencioczekują wiarygodnych informacji i ważne by mogli je szybkouzyskać. Tymczasem dla wciąż wielu polskich firm obecność w Sieciogranicza się jedynie do reklamy.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"