Zmiany w G+J Polska

Awans Edyty Ciszewskiej i Iwony Karpiuk w strukturach G+J Polska.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Od 1 listopada Edyta Ciszewska awansowała na stanowisko Dyrektora Wydawniczego tygodnika Naj a Iwona Karpiuk awansowała na stanowisko Business Marketing Manager grupy tytułów kobiecych wydawnictwa G+J. Jest to nowe stanowisko powołane specjalnie z myślą o realizacji promocyjnych projektów specjalnych.

Edyta Ciszewska jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W G+J Polska pracuje od 2000r.; od początku związana jest z tygodnikiem Naj. Przez ostatni rok piastowała stanowisko: Senior Marketing Brand Manager.

Iwona Karpiuk ukończyła Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowo Strategiczne Zarządzanie Marketingiem na SGH. Do G+J Polska przeszła w 2000r. z Agencji Reklamowej Hager. Przez ostatni rok była Szefem Marketingu Grupy tytułów: Claudia, Rodzice, Moje Gotowanie, Moje Mieszkanie, Feniks.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"