Zmiany w ofercie Ad.net - nowa forma reklamy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 1 listopada do oferty Ad.net zostaje wprowadzona nowa forma reklamy: Expand billboard/baner/skyscraper. Podstawą reklamy typu Expand jest standardowa forma reklamowa: billboard, baner lub skyscraper. Expand stanowi dodatkową powierzchnię reklamową dla tych form. Po wejściu na stronę WWW Expand pojawia się w pełnej wersji zakrywając powierzchnię witryny, a po 1-2 sekundach wraca do postaci billboarda/banera/skyscrapera. Po najechaniu myszką na billboard/baner/skyscraper następuje ponowne rozwinięcie Expanda.

Wymiary:

" Expand baner: 468x60 pikseli + część rozwijana 468x300 pikseli

" Expand billboard: 750x100 pikseli + część rozwijana 750x300 pikseli

" Expand skyscraper1: 120x600 pikseli + część rozwijana 450x600 pikseli

" Expand skyscraper2: 160x600 pikseli + część rozwijana 450x600 pikseli

Waga:

" Do 30kB

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"