Ukazujący się we wtorki AutoBiznes jest od wczoraj wydawany w większym formacie. Natomiast AutoBit zmienił szatę graficzną, która jest teraz identyczna jak w AutoBiznesie. Ceny obu tygodników pozostały bez zmian.
- Zmiany zostały wprowadzone w celu uatrakcyjnienia pisma i łatwiejszej komunikacji z rynkiem reklamowym. Identyczny układ graficzny i wielkość modułów sprawia, że gazeta jest bardziej czytelna i umożliwia prezentowanie opisywanych samochodów w atrakcyjniejszej formie, a jednocześnie dobrze kojarzona na obu rynkach - poinformował Grzegorz Lepak, Redaktor naczelny. Autobiznes jest jednym z największych i najstarszych motoryzacyjnych tygodników ogłoszeniowych wydawanych w Polsce centralnej. Ukazuje się od 1990 roku. Tygodnik AutoBit to największe pismo ogłoszeniowe wychodzące w województwach: małopolskim, śląskim, podkarpackim i świętokrzyskim. W ubiegłym roku powiększono również część redakcyjną w obu pismach.












