Zmiany w Valkea Media

Valkea Media - wydawca m.in. Aktivist i Warsaw Business Journal, przeprowadził reorganizację wydawnictwa.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W jej wyniku powstały dwa piony wydawnicze: biznesowy (Valkea Business Publishing) i rozrywkowy (Valkea Entertainment) - poinformowano w komunikacie prasowym.

Za pion rozrywkowy odpowiadać będzie Zuzanna Ziomecka. Dotychczasowa redaktor naczelna miesięczników Aktivist i Exklusiv została ich wydawcą. Ziomecka wciąż szefować będzie Aktivistowi. Redaktorem naczelnym Exklusiva został zaś Kamil Antosiewicz, dotychczasowy zastępca.

Za tytuły z grupy biznesowej odpowiedzialna jest Eliza Durka. Dotychczasowa redaktor naczelna Warsaw Business Journal awansowana na stanowisko Group Editorial Manager. Oznacza to, że odpowiada za wszystkie tytuły biznesowe wydawane przez Valkea Media (Warsaw Business Journal, Book of Lists, Poland A.M., Polen am Morgen). Eliza Durka jest również odpowiedzialna z PR i Marketing tytułów z Grupy Biznesowej. Nadal również piastuje stanowisko redaktor naczelnej WBJ.

Zuzanna Ziomecka obecna jest wydawnictwie od początku istnienia obu tytułów. Tej jesieni stworzy strategię rozwoju Aktivista i Exklusiva na 2006 rok.

 - Będę teraz mogła pracować bezpośrednio z działami handlowymi. Myślę, że niestandardowe podejście do czytelnika, które opracowaliśmy redakcyjnie w tych tytułach, jest również potrzebne naszym reklamodawcom. Będę się skupiała głównie na rozwinięciu twórczych i nietuzinkowych możliwości współpracy z naszymi magazynami - zapowiada Ziomecka.

Kamil Antosiewicz dołączył do zespołu Exklusiva w 2003 r. - Kamil ma wysokie standardy jakości i nieprzeciętnie szeroki horyzonty intelektualne. Jestem przekonana, że oddaje Exklusiva w dobre ręce - zapewnia Ziomecka.

Eliza Durka to była dziennikarka ekonomiczna Gazety Wyborczej i TVN24. W ciągu ostatniego roku gruntownie zreformowała tygodnik Warsaw Business Journal- wymieniła skład redakcji, nadała pismu nowy kierunek redakcyjny oraz zmieniła layout gazety. Od kwietnia 2005 roku WBJ zwiększył nakład i rozszerzył dystrybucję na całą Polskę. Dzięki tym zmianom WBJ stał się kluczowym źródłem wiedzy dla inwestorów oraz zagranicznych biznesmenów pracujących na stałe w Polsce, jak i tych, którzy przyjeżdżają tu w poszukiwaniu biznesowej okazji - czytamy w komunikacie.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji