Portal kodyrabatowe.pl podjął współpracę ze znanymi i charakterystycznymi polskimi blogerami i vlogerami. W akcję zaangażowani zostali: Kominek, Fashionelka, Zombie Samurai, Krzysztof Gonciarz oraz Dem. Każdy z blogerów przygotował specjalne poradniki dotyczące kupowania prezentów świątecznych przez internet. Cewebryci w charakterystyczny dla siebie sposób pokażą internautom, jak dzięki kodom rabatowym zrobić zakupy tanio i dobrze.
- Realizując akcję z blogerami, staraliśmy się znaleźć partnerów, którzy w lekki i przystępny sposób pokażą internautom, jak łatwo można dokonać mądrych wyborów podczas świątecznych zakupów w sieci – komentuje Maciej Serafin, Marketing Specialist w portalu KodyRabatowe.pl.
Paweł Opydo, autor bloga http://www.zombiesamurai.pl, przyznaje, że ta akcja to idealny przykład zgranej współpracy pomiędzy blogerem i marką. Współpracy, w trakcie w której wszyscy wygrywają. - Czytelnicy dostają ciekawą treść i przydatne zniżki, firma dostaje promocję, bloger zarabia. To reklama, która stanowi dla czytelników wartość dodaną, zamiast być niemile widzianym przerywnikiem – mówi Opydo.

Celem akcji jest popularyzacja e-zakupów oraz edukowanie Polaków, jak kupować taniej w internecie. W 2012 r. wartość e-handlu w Polsce sięgnęła blisko 21,5 mld zł. Wszystko wskazuje na to, że rok 2013 zakończy się z wynikiem sięgającym 26 mld zł.
Więcej informacji o akcji można znaleźć na stronach:











