Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 11 Stycznia 2018
 
 
 
Przewodniczący KRRiT uchylił 1,48 mln zł kary dla TVN
 
Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski uchylił w środę decyzję w sprawie nałożenia kary na TVN i zapowiedział stworzenie Medialnego Okrągłego Stołu - poinformowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Zrobił to w ostatnim dniu, w którym nadawca mógł się odwołać. więcej
 
 
Jacek Kurski: nie zrywamy umowy z Nielsenem, ale zachęcamy reklamodawców do naszego badania
 
Telewizja Polska zamierza wypełnić obowiązującą do końca 2019 roku umowę z Nielsen Audience Measurement na dostarczanie danych telemetrycznych, natomiast zaczęła promować wśród reklamodawców wyniki jej własnego badania opartego na danych od Netii. - Oczywiście konkurencja jest zainteresowana utrzymaniem status quo, który jest patologią w czystej postaci, więc nie sądzę, żeby przyznała nam rację - uważa Jacek Kurski. więcej
 
 
Polsat zawalczy o uchylenie sądowego zakazu informowania o działalności Małgorzaty Chechlińskiej. ,,Praca dziennikarzy zbezczeszczana"
 
Telewizja Polsat planuje podjąć inicjatywę mającą doprowadzić do zmiany procedury, na mocy której sąd może nałożyć na media zakaz informowania na określony temat bez ich wysłuchania. Ma to bezpośredni związek z nałożeniem na stację tej restrykcji na dziennikarskie śledztwo w sprawie działalności biznesowej Małgorzaty Chechlińskiej. - Praca moich dziennikarzy została w absurdalny sposób zbezczeszczona, sponiewierana - komentował w czasie spotkania z mediami Henryk Sobierajski, dyrektor pionu informacji i publicystki Telewizji Polsat. więcej
 
 
Branża badawcza: jaki był 2017 rok, co wydarzy się w 2018 roku?
 
W ramach naszego cyklu podsumowań minionego roku o branży badawczej mówią przedstawiciele agencji (ARC Rynek i Opinia, Gemius/PBI, IQS, Kantar Millward Brown, SW Research) oraz stowarzyszenia branżowego OFBOR. więcej
 
 
OLX, Wirtualna Polska i Gazeta.pl ze spadkami - YouTube i CDA mocno w górę (Gemius/PBI z grudnia 2017)
 
W grudniu ub.r. duże wzrosty odwiedzalności w skali miesiąca osiągnęły YouTube i CDA.pl, natomiast znaczące spadki zanotowały serwisy Wirtualnej Polski i Grupy Gazeta.pl oraz OLX.pl. Wśród aplikacji mobilnych skokowo wzrosła popularność Kiosku Google Play, a zmalała - Facebooka, OLX i WhatsAppa. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Anna Streżyńska z mieszanymi ocenami ekspertów i polityków, pozostają pytania o kierunek i losy cyfryzacji więcej
 
Pół miliona widzów ,,Korony królów" w internecie, serial zapewnia 20 proc. ruchu w serwisie VoD TVP więcej
 
Reklama outdoorowa: co wydarzyło się w 2017 roku, co przyniesie 2018? więcej
 
2018 rok bez rewolucji w wyszukiwarce Google, problem ,,bańki filtrującej" będzie narastał (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Młodszy specjalista ds. social media i content marketingu Onet.pl
Specjalista ds. performance marketingu Onet.pl
Sales Manager Spiders.Agency
Head of Business Spiders.Agency
GRAPHIC DESIGNER (z umiejętnościami DTP) H2O CREATIVE
Ad Project Manager Media Impact Polska
Grafik Wirtualna Polska Media
KIEROWNIK PRODUKCJI Telewizja Polsat
TECHNIK EMISJI Telewizja Polsat
Specjalista ds. Kontentu Wirtualna Polska Media
REALIZATOR WIZJI TVN
PROJECT MANAGER Grupa ZPR Media
Communications Planner Vizeum
Senior Communications Planner Vizeum
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Przewodniczący KRRiT uchylił 1,48 mln zł kary dla TVN

Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski uchylił w środę decyzję w sprawie nałożenia kary na TVN i zapowiedział stworzenie Medialnego Okrągłego Stołu - poinformowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Zrobił to w ostatnim dniu, w którym nadawca mógł się odwołać. więcej

Jacek Kurski: nie zrywamy umowy z Nielsenem, ale zachęcamy reklamodawców do naszego badania

Telewizja Polska zamierza wypełnić obowiązującą do końca 2019 roku umowę z Nielsen Audience Measurement na dostarczanie danych telemetrycznych, natomiast zaczęła promować wśród reklamodawców wyniki jej własnego badania opartego na danych od Netii. - Oczywiście konkurencja jest zainteresowana utrzymaniem status quo, który jest patologią w czystej postaci, więc nie sądzę, żeby przyznała nam rację - uważa Jacek Kurski. więcej

Polsat zawalczy o uchylenie sądowego zakazu informowania o działalności Małgorzaty Chechlińskiej. ,,Praca dziennikarzy zbezczeszczana"

Telewizja Polsat planuje podjąć inicjatywę mającą doprowadzić do zmiany procedury, na mocy której sąd może nałożyć na media zakaz informowania na określony temat bez ich wysłuchania. Ma to bezpośredni związek z nałożeniem na stację tej restrykcji na dziennikarskie śledztwo w sprawie działalności biznesowej Małgorzaty Chechlińskiej. - Praca moich dziennikarzy została w absurdalny sposób zbezczeszczona, sponiewierana - komentował w czasie spotkania z mediami Henryk Sobierajski, dyrektor pionu informacji i publicystki Telewizji Polsat. więcej

Ewa Wojciechowska nowym szefem działu PR w Telewizji Polsat

Ewa Wojciechowska została nowym szefem działu public relations w Telewizji Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Nielsen odpowiada TVP: Powszechnie przyjętym i obowiązującym na większości rynków na świecie standardem badań oglądalności jest tzw. panel based audience measurement

Nielsen Audience Measurement informuje, że powszechnie przyjętym i obowiązującym na większości rynków na świecie standardem badań oglądalności jest tzw. panel based audience measurement. - Jest metoda pozwalająca na niezależny, neutralny, uwzględniający wszystkie istotne czynniki pomiar rzeczywistej oglądalności telewizyjnej - mówi Mikołaj Piotrowski, dyrektor ds. PR i marketingu w Nielsen Audience Measurement w Europie Środkowo-Wschodniej i Turcji. więcej

Stowarzyszenia dziennikarskie i organizacje społeczne apelowały do KRRiT o anulowanie kary dla TVN24

W zeszłym tygodniu przewodniczący KRRiT spotkał się z przedstawicielami organizacji pozarządowych i stowarzyszeń dziennikarskich. Dyskutowano o karze dla TVN24 za relacjonowanie protestów w grudniu 2016 roku. Na spotkaniu zaapelowano do przewodniczącego o anulowanie kary, bo może to wywołać tzw. efekt mrożący, czyli autocenzurę środowiska dziennikarskiego w obawie przed powtórzeniem sytuacji. SDP uznaje jednak, że regulator powinien dalej wyjaśniać sprawę relacji.protestów przez TVN24. więcej

Telewizja Polska podaje szczegóły własnego badania oglądalności z danymi od Netii. Jacek Kurski: to projekt przejściowy

Telewizja Polska zaprezentowała szczegóły własnego pomiaru oglądalności, które określa jako model oglądalności rzeczywistej (MOR), opartego na danych od klientów Netii. Prezes TVP Jacek Kurski zaznaczył, że jest to rozwiązanie przejściowe, zanim ruszy nowe badanie telemetryczne, nad którym prace zaczyna Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

UOKiK zgodził się na przejęcie Grupy Inea przez fundusz MIRA, sieć ma wyjść poza Wielkopolskę

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na przejęcie wielkopolskiej sieci telekomunikacyjnej Inea przez australijski fundusz inwestycyjny Macquarie European Infrastructure Fund 5 (MEIF5) zarządzany przez Macquarie Infrastructure and Real Assets (MIRA). W Grupie Inea dalej będzie pracował jej dotychczasowy prezes Janusz Kosiński. więcej

Discovery Channel przeniesie główną siedzibę z Maryland do Nowego Jorku

Koncern Discovery zapowiedział, że w 2019 roku przeniesie swoją główną siedzibę z Silver Spring w stanie Maryland do Nowego Jorku. Zmiana lokalizacji ma związek z powiększeniem się firmy po przejęciu przez nią Scripps Networks Interactive. więcej

,,Deep State" od 9 kwietnia w FOX (wideo)

W poniedziałek 9 kwietnia br. kanał FOX Polska rozpocznie emisję nowego serialu szpiegowskiego „Deep State”, który powstaje dla FOX Networks Group. więcej

,,Górnicy PL" lokalną produkcją Discovery Channel. Emisja od 18 stycznia

W czwartek 18 stycznia br. stacja Discovery Channel rozpocznie emisję nowego cyklu dokumentalnego „Górnicy PL”, w którym kamera towarzyszy górnikom podczas pracy w kopalni. więcej

Jacek Kurski wytyka manipulacje TVN-owi i Polsatowi. Ogórek i konferencja Petru jako dowody pluralizmu TVP Info

Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski w odpowiedzi na zarzuty wobec treści informacyjnych w TVP wyliczył doniesienia TVN-u i Polsatu, które jego zdaniem wprowadzały odbiorców w błąd. Jako przykłady pluralizmu w Telewizji Polskiej podał współpracę z Magdaleną Ogórek oraz pokazywanie w całości konferencji polityków opozycji, m.in. niedawnego wystąpienia Ryszarda Petru. więcej

TVN Media rozpoczyna sprzedaż reklam na YouTube

Biuro reklamy TVN właśnie rozpoczyna sprzedaż reklam na swoich kanałach w serwisie YouTube. więcej

,,Paszporty Polityki" rozdane 25-ty raz. Nagrodzeni Jagoda Szelc i Marcin Wicha

We wtorek podczas uroczystości w stołecznym Teatrze Wielkim wręczono „Paszporty Polityki 2017”. Nagrody przyznano już dwudziesty piąty raz. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Rafał Porzeziński przestaje kierować radiową Jedynką. ,,To nie jest łatwa decyzja"

Dyrektor Programu 1 Polskiego Radia, Rafał Porzeziński, z końcem stycznia rezygnuje z kierowania anteną, jednak pozostaje w redakcji Jedynki. - Skłaniają mnie do tego nowe wyzwania zawodowe - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Porzeziński. więcej

 
Wózki spacerowe od RMF FM na 28. urodziny stacji

Radio RMF FM świętuje swoje 28.urodziny. Z tej okazji każde dziecko urodzone w 28. rocznicę powstania radia tj. 15 stycznia 2018 r. otrzyma wózek spacerowy z limitowanej edycji. więcej

 
RMF FM na czele w Białymstoku, Radio Jard wiceliderem

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od czerwca do listopada ub.r. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Jard i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Biedronka stawia na ekologię i wprowadza nową markę goBio

W czwartek w sieci sklepów Biedronka - należących do Jeronimo Martins Polska - pojawi się nowa marka goBio. Jej produkty sprzedawane będą w ofercie pod hasłem „Natura może być z nas dumna”. więcej

Starcom przejmuje od Mindshare obsługę mediową Maspexu

Grupa Maspex Wadowice (właściciel takich marek jak Tymbark, Kubuś, Tiger czy Lubella) rozstrzygnęła przetarg na planowanie i zakup mediów, powierzając go agencji Starcom należącej do Publicis Media. Tym samym marketer kończy czteroletnią współpracę z Mindshare Polska. więcej

"Możesz na nas polegać" w wizerunkowej kampanii PZU (wideo)

Grupa PZU rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem „Możesz na nas polegać”. Jest ona elementem ogłoszonej właśnie przez ubezpieczyciela nowej strategii spółki do 2020 roku. więcej

,,Nie spal się na starcie" - Fundacja Aflofarm przestrzega nastolatki przed paleniem papierosów (wideo)

Fundacja Aflofarm należąca do Aflofarm Farmacja Polska rozpoczyna kampanię społeczną pod hasłem „Nie spal się na starcie”, której celem jest zapobieganie nałogowi nikotynowemu wśród młodzieży. Ambasadorami akcji są Natalia Lesz, Siostru ADiHD, Izabela Krzan, Jan Dratwicki i Maciej „Gleba” Florek. więcej

Beata Turlejska-Zduńczyk odchodzi z J. Walter Thompson Group Poland, agencja szuka nowego prezesa

W najbliższym czasie z J. Walter Thompson Group Poland pożegna się obecna prezes firmy Beata Turlejska-Zduńczyk - wynika z nieoficjalnych informacji. Ze spółką (wcześniej działającą jako Adv.pl i Lemon Sky) jest związana od 10 lat. więcej

Piotr Osiński: z Saatchi&Saatchi IS do Wunderman MENA w Dubaju

Piotr Osiński, ostatnio associate creative director w Saatchi&Saatchi IS rozpoczął pracę w agencji Wunderman MENA w Dubaju. Został tam executive creative directorem. więcej

MullenLowe będzie reklamować CCC w social media na 17 rynkach

Agencja MullenLowe Warsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrały przetarg na obsługę mediów społecznościowych producenta butów CCC  na 17 rynkach, w tym w Polsce. Firma była dotychczas w tym zakresie klientem agencji OS3. więcej

Reklama Ikei jak test ciążowy - sprawdza, czy dostaniesz zniżkę na dziecięce łóżeczko

W najnowszej reklamie prasowej szwedzkiego oddziału Ikei zastosowano niecodzienny koncept. Po jej zetknięciu z kilkoma kroplami moczu ciężarnej kobiety, informuje o zniżce na łóżeczko dla dziecka. więcej

Koszalin ma nowe logo i hasło ,,Centrum Pomorza" od Rio Creativo

Władze Koszalina wprowadziły, po raz pierwszy od dziewięciu lat, nowe logo i nowy system identyfikacji wizualnej. Ich autorami jest agencja Rio Creative. Projekt kosztował 55 tys. zł. więcej

Niezwykle subtelną animowaną produkcją reklamuje się Audi w Hiszpanii

Pod hasłem „Ever After” prowadzona jest przez hiszpański oddział Audi kampania reklamowa promująca samochody tej marki. Animowaną produkcją podejmuje walkę ze stereotypami. Za jej realizację odpowiada agencja Proximity w Barcelonie. więcej

Anja Rubik twarzą nowej kampanii Jimmy Choo

Anja Rubik, jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich modelek, została twarzą kampanii wiosna/lato 2018 Jimmy Choo. więcej

Producenci wydają globalnie bilion dolarów rocznie na działania sprzedażowe

W skali globalnej producenci wydają na działania sprzedażowe kwotę rzędu biliona dolarów rocznie, co odpowiada mniej więcej jedną czwartą wartości sprzedanych produktów. Zarządzanie marżami handlowymi (RGM - ang. Revenue Growth Management) powinno więc mieć strategiczne znaczenie dla większości firm działających na rynku dóbr konsumpcyjnych - wynika z raportu firmy konsultingowej KPMG International. więcej

Heart&Brain wprowadzi na rynek nową markę wódki premium z portfolio CEDC

Agencja reklamowa Heart&Brain wygrała przetarg na launch nowej marki wódki z segmentu premium z portfolio CEDC. Pokonała m.in. Syzygy oraz BBDO. więcej

Maspex, eurobank, USP Zdrowie, Mastercard, Double Check, Kantar Media i Kancelaria Adwokacka Filip Łukaszewicz członkami IAA Polska

Do grona członków IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączyło siedmiu nowych członków: czterech marketerów, audytor, instytut badawczy i kancelaria adwokacka. więcej

Rybnik z aplikacją mobilną ,,halo! Rybnik" na Androida i iOS

Rybnik w woj. śląskim udostępnił aplikację mobilną "halo! Rybnik", stanowiącą bezpłatny przewodnik dla osób odwiedzających miasto oraz mieszkańców poszukujących informacji o ciekawych miejscach i wydarzeniach. więcej

Michał Stalmaski: z Publicis DWL do agencji Vacaloca

Do zespołu agencji reklamowej Vacaloca dołączył Michał Stalmaski, gdzie objął stanowisko social media managera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio związany był z Publicis DWL. więcej

TVN Media rozpoczyna sprzedaż reklam na YouTube

Biuro reklamy TVN właśnie rozpoczyna sprzedaż reklam na swoich kanałach w serwisie YouTube. więcej

Chigo Design zmienia nazwę, identyfikacją i rozszerza kompetencje

Poznańska agencja Chigo Design na przełomie roku zmieniła nazwę na Chigo Agency. Wiąże się to  rozszerzeniem kompetencji firmy. Odświeżone zostało również jej logo. więcej

Tamara Rogers dyrektorem zarządzającym GSK Consumer Healthcare w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie

Tamara Rogers została mianowana dyrektorem zarządzającym GSK Consumer Healthcare w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Zastąpiła Erharda Hecka, który odszedł na emeryturę. więcej

State Farm w ślad za McDonald's konsoliduje obsługę reklamową w Omnicom?

State Farm, największy w USA ubezpieczyciel i jeden z największych reklamodawców postanowił, idąc w ślady McDonald;s, skonsolidować obsługę reklamową w sieci Omnicom. więcej

Michał Kazanowski prezesem Hutnika Warszawa. Odpowiada za administrację i marketing

Michał Kazanowski został dyrektorem zarządzającym w Hutniku Warszawa. Do jego obowiązków należeć będzie koordynacja działań sportowych, administracyjnych i marketingowych. więcej

Suzuki sponsorem Korony Kielce

Korona Kielce oraz Suzuki Motor Poland podpisały umowę sponsorską, na podstawie której marka Suzuki została partnerem motoryzacyjnym klubu grającego w Lotto Ekstraklasie. więcej

 
 
 
PRASA
 
Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP martwi się o wolność słowa w Niemczech

Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP wystosowało apel, w którym wyraża zaniepokojenie zaostrzeniem niemieckiego prawa, walczącego z mową nienawiści w sieci co może zagrażać realizacji zasady wolności słowa. Chce, aby międzynarodowe organizacje dziennikarskie szczególnie przyglądały się teraz sytuacji mediów w tym kontekście. więcej

Spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych, tylko ,,Cała Ty" na plusie

W październiku ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Cała Ty”, a na czele spadków znalazła się „Claudia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Naszemiasto.pl i dzienniki Polska Press ze specjalnym dodatkiem o WOŚP

W czwartek 11 stycznia br., tuż przed 26. finałem WOŚP, ukaże się specjalne wydanie Naszemiasto.pl w całości poświęcone 25 latom Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. więcej

,,Paszporty Polityki" rozdane 25-ty raz. Nagrodzeni Jagoda Szelc i Marcin Wicha

We wtorek podczas uroczystości w stołecznym Teatrze Wielkim wręczono „Paszporty Polityki 2017”. Nagrody przyznano już dwudziesty piąty raz. więcej

 
 
 
INTERNET
 
OLX, Wirtualna Polska i Gazeta.pl ze spadkami - YouTube i CDA mocno w górę (Gemius/PBI z grudnia 2017)

W grudniu ub.r. duże wzrosty odwiedzalności w skali miesiąca osiągnęły YouTube i CDA.pl, natomiast znaczące spadki zanotowały serwisy Wirtualnej Polski i Grupy Gazeta.pl oraz OLX.pl. Wśród aplikacji mobilnych skokowo wzrosła popularność Kiosku Google Play, a zmalała - Facebooka, OLX i WhatsAppa. więcej

Artur Kurasiński ujawnia przychody: ponad 344 tysiące złotych w 2017 roku. ,,Pieniądze to najlepszy weryfikator zasięgów"

Znany w środowisku internetowym bloger i influencer Artur Kurasiński ujawnił swoje przychody osiągnięte w 2017 roku, które przekraczają kwotę 344 tysięcy złotych. - W światku influencerskim rzadko oficjalnie mówi się o pieniądzach bo to najlepszy weryfikator zasięgów. To co chciałem przekazać to konieczność wyjścia z paradygmatu „mam bloga i na nim zarabiam", bo to jest myślenie z 2000 roku - wyjaśnia Artur Kurasiński w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl. więcej

Agnieszka Odachowska odchodzi z Grupy Onet-RAS Polska

Po ponad trzech latach pracy jako dyrektor komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Agnieszka Odachowska pożegnała się z Grupą Onet-RAS Polska. Zamierza skoncentrować się na swoim autorskim projekcie. więcej

Wirtualna Polska zamyka Bloog.pl, powodem malejąca popularność

Z końcem marca zamknięty zostanie serwis blogowy Bloog.pl (należący do Wirtualnej Polski). To kolejna po Blog.pl platforma tego typu kończąca działalność. więcej

Hulu z miliardem przychodów reklamowych, 17 milionów subskrybentów w USA

Internetowy serwis telewizyjny i filmowy Hulu w 2017 roku po raz pierwszy w swojej historii wypracował przychody na poziomie miliarda dolarów. Liczba subskrybentów platformy W USA wzrosła rok do roku o 40 procent, między innymi dzięki popularności serialu „Opowieść podręcznej”. więcej

Nowy serial Netflixa ,,The End of the F***ing World" z pochwałami krytyków i Reeda Hastingsa

„The End of the F***ing World” to tytuł nowego serialu oferowanego przez Netflix. Nakręcona w konwencji czarnej komedii produkcja opowiadająca o parze nastolatków zdobyła przychylne recenzje krytyków, a do jej oglądania zachęca na Facebooku Reed Hastings, szef Netflixa. więcej

,,Black Lightning" od 23 stycznia w Netflixie (wideo)

We wtorek, 23 stycznia 2018 roku w Netflixie udostępniony zostanie pierwszy odcinek serialu „Black Lightning”, który powstał na zlecenie telewizji The CW. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Branża badawcza: jaki był 2017 rok, co wydarzy się w 2018 roku?

W ramach naszego cyklu podsumowań minionego roku o branży badawczej mówią przedstawiciele agencji (ARC Rynek i Opinia, Gemius/PBI, IQS, Kantar Millward Brown, SW Research) oraz stowarzyszenia branżowego OFBOR. więcej

Telewizja Polska podaje szczegóły własnego badania oglądalności z danymi od Netii. Jacek Kurski: to projekt przejściowy

Telewizja Polska zaprezentowała szczegóły własnego pomiaru oglądalności, które określa jako model oglądalności rzeczywistej (MOR), opartego na danych od klientów Netii. Prezes TVP Jacek Kurski zaznaczył, że jest to rozwiązanie przejściowe, zanim ruszy nowe badanie telemetryczne, nad którym prace zaczyna Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Ewa Wojciechowska nowym szefem działu PR w Telewizji Polsat

Ewa Wojciechowska została nowym szefem działu public relations w Telewizji Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Agnieszka Odachowska odchodzi z Grupy Onet-RAS Polska

Po ponad trzech latach pracy jako dyrektor komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Agnieszka Odachowska pożegnała się z Grupą Onet-RAS Polska. Zamierza skoncentrować się na swoim autorskim projekcie. więcej

Dominika Tarczyńska nie jest już rzecznikiem prasowym Najwyższej Izby Kontroli

Dominika Tarczyńska zrezygnowała z funkcji rzecznika prasowego Najwyższej Izby Kontroli. Zajmowała to stanowisko przez ponad dwa lata. więcej

Magdalena Misiarz PR&event managerem w Neon Shake

Do zespołu agencji Neon Shake dołączyła Magdalena Misiarz, która z początkiem roku objęła nowo utworzone stanowisko PR & event managera. więcej

Fundusz inwestycyjny Simpact w gronie klientów PR Calling

Nowym klientem agencji PR Calling został fundusz Simpact, specjalizujący się w inwestycjach opartych na idei impact investing. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. więcej

Mota-Engil Real Estate Management nowym klientem Green Parrot

Agencja Green Parrot rozpoczęła współpracę z inwestorem warszawskiego osiedla Willanovia, Mota-Engil Real Estate Management. Umowę nawiązano w wyniku rekomendacji. więcej

Face It dla producenta obuwia Conhpol elite

Do grona klientów agencji Face It dołączyła marka obuwnicza Conhpol elite. Agencję wybrano w drodze rekomendacji. więcej

Rafako poszerza współpracę z Attention Marketing

Agencja doradztwa komunikacyjnego Attention Marketing od nowego roku rozszerza zakres pracy dla producenta urządzeń specjalistycznych Rafako. Umowę zawarto na rok. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Aplikacja Info pozwala Plusowi blokować smartfony użytkowników. ,,Klienci są o tym informowani"
Orange z najszybszym internetem mobilnym, wyprzedził T-Mobile
AT&T zrywa umowę z Huawei podejrzewanym o szpiegostwo
CES 2018: Volkswagen z Nvidią stawiają na AI, nowy I.D. Buzz
Galaxy J2 Pro (2018) - nowy smartfon Samsunga
Dowód rejestracyjny auta jeszcze w tym roku będzie cyfrowy. Już teraz można sprawdzić szczegółową historię samochodu przed jego zakupem
CES 2018: Alcohol Calculator - nowa funkcja Sygic w samochodach Forda
 
 
 
GOSPODARKA
 
Biedronka stawia na ekologię i wprowadza nową markę goBio
Artur Kurasiński ujawnia przychody: ponad 344 tysiące złotych w 2017 roku. ,,Pieniądze to najlepszy weryfikator zasięgów"
"Możesz na nas polegać" w wizerunkowej kampanii PZU (wideo)
Aplikacja Info pozwala Plusowi blokować smartfony użytkowników. ,,Klienci są o tym informowani"
CES 2018: Volkswagen z Nvidią stawiają na AI, nowy I.D. Buzz
Producenci wydają globalnie bilion dolarów rocznie na działania sprzedażowe
Jatomi Fitness znika z polskiego rynku
Nadchodzą rewolucyjne zmiany w Kodeksie pracy. Dla firm mogą oznaczać wzrost kosztów zatrudnienia, dla pracowników - dłuższe urlopy i likwidację śmieciówek
Dowód rejestracyjny auta jeszcze w tym roku będzie cyfrowy. Już teraz można sprawdzić szczegółową historię samochodu przed jego zakupem
Tamara Rogers dyrektorem zarządzającym GSK Consumer Healthcare w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Anja Rubik twarzą nowej kampanii Jimmy Choo
Nowy serial Netflixa ,,The End of the F***ing World" z pochwałami krytyków i Reeda Hastingsa
,,Deep State" od 9 kwietnia w FOX (wideo)
,,Altered carbon" od 2 lutego w Netflixie (wideo)
,,Black Lightning" od 23 stycznia w Netflixie (wideo)
Koniec serialu "Chance". Hugh Laurie nie będzie już psychiatrą
Disney przyciemnia kolor skóry białym statystom na planie filmu "Aladyn"
,,Paszporty Polityki" rozdane 25-ty raz. Nagrodzeni Jagoda Szelc i Marcin Wicha
"All Nerve" - nowy album The Breeders w klasycznym składzie
Eric Clapton: zaczynam tracić słuch, mam szumy uszne
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj