Afilo i IDMnet ze wspólną strukturą sprzedażową

Należące do Grupy ZPR spółki Afilo i IDMnet połączyły swoje struktury handlowe. Ma to zapewnić optymalizację sprzedaży usług e-marketingowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach połączenia struktur sprzedażowych Afilo i IDMnetu zespół handlowy tej pierwszej spółki przeszedł do tej drugiej. Będzie w niej nadal działał pod marką Afilo, odpowiadając za sprzedaż produktów z obszaru performance marketingu. Przede wszystkim zajmie się rozwojem kompetencji technologicznych i zakupem mediów.

– To połączenie pozwoli na wymianę doświadczeń i zwiększenie kompetencji zespołu sprzedażowego – uzasadnia Anna Kaczmarska, dyrektor zarządzająca IDMnetu. Przypomnijmy, że z początkiem maja br. IDMnet ma wspólny zespół handlowy i ofertę ze spółką AdAction (więcej). Celem tych wszystkich połączeń jest optymalizacja sprzedaży usług e-marketingowych w ramach Grupy ZPR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"