Agencja Brasil zanotowała spadek wpływów z 7,48 mln zł w 2022 roku do 4,4 mln zł w ub.r. Spółka od kilku lat pracuje m.in. dla firmy ubezpieczeniowej Link4 (obecnie przygotowuje dla niej cykl reklam w konwencji muzycznej), piwa Łomża (seria kampanii z Adamem Woronowiczem) i wybranych produktów marki Łowicz.
Natomiast niedawno straciła obsługę marki napojów energetycznych Tiger (ich nową kampanię przygotowała agencja Publicis Worldwide) oraz Grupy Pracuj.pl (na rzecz Agencji 2012).
Brasil udało się ograniczyć koszty operacyjne nieco mocniej od spadku przychodów - o 43,3 proc. do 4,02 mln zł. Wydatki na usług obce skurczyły się z 5,75 do 2,46 mln zł, za to nakłady na wynagrodzenia wzrosły z 1,14 do 1,24 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 22,2 do 147,8 tys. zł.

Na poziomie operacyjnym zysk agencji zmalał z 461,4 do 408,7 tys. zł, a w ujęciu netto - z 410,6 do 365,3 tys. zł. Cały zeszłoroczny zysk przeznaczono na dywidendę dla wspólników spółki, którymi są Rafał Mazur oraz członkowie jej zarządu Jan Kleyff i Michał Wronecki (każdy ma po jednej trzeciej udziałów).
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2023, a poprzedni - 2022











